AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #1 Skrevet 5. september 2019 Da tenker jeg på etter at man passerer midten av 20-årene. Hvor mye har kropp og utseende egentlig å si for tiltrekning? Hva gjør at du blir tent på noen liksom? Si gjerne hvilket kjønn og cirka alder du tilhører. Hilsen dårlig selvtilli, men skulle gjerne ha turt å prøve seg Anonymkode: f8421...bf8
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #2 Skrevet 5. september 2019 Alle har forskjellige preferanser når det kommer til hvilke kropper de synes er sexy og alle tenner på ulike ting Anonymkode: 80dd8...e6d 1
micromaya Skrevet 5. september 2019 #3 Skrevet 5. september 2019 Jeg synes ikke kropp og utseende har så mye å si – det er personen jeg faller for. Har falt for vidt forskjellige typer opp igjennom livet; noen råkjekke og noen «ingen» andre ville snudd seg etter 😊. (Jeg er over 40 nå ;))
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #4 Skrevet 5. september 2019 Som førsteinntrykk har ansikt (spesielt smil) langt mer å si enn kropp. Alltid vært slik for meg, er nå snart 40. Kropp kan endres, men smil pleier å være konstant. Anonymkode: ccf7d...0b9
Gjest Paramount Skrevet 5. september 2019 #5 Skrevet 5. september 2019 For meg har kropp mye å si, men det er et nært samspill mellom kropp og person. Liker jeg en person godt, kan jeg også ha lyst på kroppen til den personen, tenke at den er deilig og fristende, selv om den objektivt sett ikke hører hjemme på høyeste nivå. En positiv og hyggelig kvinne, som i tillegg smigrer meg ved å vise interesse, gjør meg mye mindre kritisk. Da leter jeg gjerne etter positive sider ved henne, og ender ofte opp med å tenke at hun er slettes ikke så verst. Men så er jeg da også mann på 40+ , det sier vel det meste 😏
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #6 Skrevet 5. september 2019 For min del ikke så mye (som mann) innen rimelighetens grenser. Jeg forventer ingen modellkropp, men på den annen side er sterk overvekt heller ikke så tennende for min del. Noen kilo ekstra er helt ok, vi blir jo alle eldre, og har etterhvert forpliktelser som gjør at vi ikke har tid til å deffe sommerkroppen på studio. Men å holde seg i noenlunde form er vesentlig for min del, og jeg ser helst det samme i en partner. Anonymkode: 189da...c08
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #7 Skrevet 5. september 2019 For min del er det totalpakken som teller. I denne ligger sjarm, utstråling, humor, at han er snill, har utseende og kropp. Litt av alt. Jeg ville nok ikke falt for en mager eller voldsomt lav mann, da dette ville gitt meg følelsen av å være stor og lite kvinnelig. At han ser trent ut er absolutt noe jeg setter pris på. Selv er jeg slank og opptatt av å se bra ut og velger gjerne menn fra samme "hyllerad". Heldigvis er smaken som baken. Anbefaler deg TS å ta sjansen om du treffer en du liker. Anonymkode: afd28...eb0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå