AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #1 Skrevet 5. september 2019 Hvor ville du reist? Anonymkode: 0f0cc...081
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #2 Skrevet 5. september 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor ville du reist? Anonymkode: 0f0cc...081 Aldri vært på Rhodos, men reiser til Kypros for 21.gang imorgen. Anonymkode: 7ab19...b90
Herix Skrevet 5. september 2019 #3 Skrevet 5. september 2019 Kypros har jeg alltid vært veldig fornøyd med og reiser gjerne tilbake igjen
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #4 Skrevet 5. september 2019 Jeg har Rhodos som favoritt. Men så kjenner jeg også flere fra byen personlig, så det er litt som å komme hjem. Anonymkode: d0d2c...f3f
morhjertegod Skrevet 5. september 2019 #7 Skrevet 5. september 2019 Liker begge stedene, men favoritten er nok Kypros. Mest pga av strendene og det klare vannet...
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #8 Skrevet 5. september 2019 Kypros. Nærmere bestemt Fig Tree Bay. Anonymkode: 89be6...d0e 2
Gjest moreno Skrevet 5. september 2019 #9 Skrevet 5. september 2019 Har flyplassen på Rhodos bedret seg eller? Totalt kaos de gangene vi har vært der 🙄
Gjest kulLama Skrevet 5. september 2019 #10 Skrevet 5. september 2019 1 time siden, moreno skrev: Har flyplassen på Rhodos bedret seg eller? Totalt kaos de gangene vi har vært der 🙄 Nei . Helt grusom .
morhjertegod Skrevet 5. september 2019 #11 Skrevet 5. september 2019 Akkurat nå, Ensomlama skrev: Nei . Helt grusom . Hehehe sant det, den lille flyplassen, men alltid med laaaaaaaange køer.
Gjest kulLama Skrevet 5. september 2019 #12 Skrevet 5. september 2019 (endret) Ikke nok sitte plasser og en smule problem med innsjekk. Det væreste var vel att alle flya var minst tre kvarter seine. Endret 5. september 2019 av kulLama
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #13 Skrevet 6. september 2019 15 timer siden, Ensomlama skrev: Nei . Helt grusom . Det er åpnet en ny del som de holder på å bygge på, var åpen i sommer. Det var helt fint - tok kort tid på innsjekk og sitteplass inne i terminalen på tross av mye folk. Så nei den er ikke grusom lenger. Anonymkode: 6f19e...429
Gjest kulLama Skrevet 6. september 2019 #14 Skrevet 6. september 2019 Var der i sommer og jo hadde disse problemene da. Den er betydelig bedre enn den var det skal den ha men den er for MEG . En grusom flyplass.
-jk- Skrevet 6. september 2019 #15 Skrevet 6. september 2019 Har vært begge stedene men vi kommer alltid tilbake til Kypros. Tror det blir 15.gangen neste sommer? Foretrekker Aiya Napa, spesifikt Napa Plaza hotel. Barnefritt og meget sentralt Området er helt topp, med svært mange svært gode restauranter. Strendene er i toppklasse, og det er nok å finne på. Fig Tree Bay er mer "barnefamilieinfisert" så det er ikke noe for oss som reiser uten barn. Rhodos var relativt kjedelig synes jeg. Dårlige strender og husker heller ingen minneverdige restauranter. Larnaca flyplass på Kypros er nesten helt ny. Minimalt med kø, man går rett på flyet som på Gardermoen, kjøling luft, masse spisetilbud osv. Helt topp. taxi til Ayia Napa koster €50 og tar ca. tre kvarter. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå