Gå til innhold

Hva ville du gjort ang sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dater en. Vi skal møtes i helgen. Skal være hos han. Fikk mensen forrige uke. Regnet med den var ferdig til helgen. Nå torsdag. Ikje ferdig. Hva ville du gjort? 

Anonymkode: 4c02e...76c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skjedde meg en gang.. Sendte melding og informerte om situasjonen, sa at jeg trodde den skulle være ferdig, men det var den ikke. Snill og god som han var, sa han at det selvfølgelig ikke var noe problem. (og et problem ble det ikke heller.  Vi hadde sex.. 🙈😊

Endret av Andy2029
Skrevet

Man må ikke ha sex. Fin måte å teste om fyren kun er ute etter sex eller et forhold og om han respekterer dine grenser

Anonymkode: 6e1a7...ca3

• Liker 4
Skrevet

Fortell ham at du har mensen hvis han prøver seg, gi han en blowjob istedenfor.

• Liker 2
Skrevet

Om du ikke vil ha sex under mensen, ikke ha sex.
Si gjerne fra, sånn at om du vil ha sex, så får han velge om han vil ha sex under mensen. 

Anonymkode: 33ffd...aff

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Man må ikke ha sex. Fin måte å teste om fyren kun er ute etter sex eller et forhold og om han respekterer dine grenser

Det smarteste tipset jeg har sett på hele KG siden 1. april (da jeg ble medlem) Ikke ment som ironi. Vil han ikke møte deg, da vet du meget godt hvilken type det er🤫

• Liker 6
Skrevet

Hvis ingen av dere har problemer med det, ha sex. Ha eventuelt sex i dusjen. Hvis ikke, klin og tafs og gi ham en blowjob.

• Liker 1
Skrevet

Ville dere informert om dette? Vi har hatt sex så ligger i kortene og har jo lyst på sex selv. 

Skrevet (endret)

Da jeg var yngre hadde jeg avtalt med kjæresten at vi skulle være sammen i helgen, men jeg fikk mens, og følte at han da ville bli skuffet, så jeg fant på en unnskyldning for å ikke treffe ham den helgen. 

Han ble skuffet. Fordi han skjønte det, og syntes det var utrolig teit at vi ikke kunne være sammen selv om jeg hadde mens. Han var jo 19 år gammel, og visste at kvinner har mens. 

Lærte litt om menn av denne hendelsen. Det er faktisk ikke bare sex de tenker på heller, og menn vet at kvinner har mens. Er de det minste oppegående takler de det, og ser det som noe helt naturlig. 

Etter dette ofret jeg ikke en tanke på om jeg hadde mens eller ikke når jeg skulle treffe noen. Skulle det skje at mannen ble skuffet over at jeg hadde mens, ikke taklet det, eller mente at da var det bortkastet tid å være sammen, ja så var det greit å vite at han var en dust. 

Det skjedde aldri at noen ikke taklet det fint. Som min første kjæreste sa, så vet menn at kvinner har mens. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 6
Skrevet
14 minutter siden, Trolltunge skrev:

Da jeg var yngre hadde jeg avtalt med kjæresten at vi skulle være sammen i helgen, men jeg fikk mens, og følte at han da ville bli skuffet, så jeg fant på en unnskyldning for å ikke treffe ham den helgen. 

Han ble skuffet. Fordi han skjønte det, og syntes det var utrolig teit at vi ikke kunne være sammen selv om jeg hadde mens. Han var jo 19 år gammel, og visste at kvinner har mens. 

Lærte litt om menn av denne hendelsen. Det er faktisk ikke bare sex de tenker på heller, og menn vet at kvinner har mens. Er de det minste oppegående takler de det, og ser det som noe helt naturlig. 

Etter dette ofret jeg ikke en tanke på om jeg hadde mens eller ikke når jeg skulle treffe noen. Skulle det skje at mannen ble skuffet over at jeg hadde mens, ikke taklet det, eller mente at da var det bortkastet tid å være sammen, ja så var det greit å vite at han var en dust. 

Det skjedde aldri at noen ikke taklet det fint. Som min første kjæreste sa, så vet menn at kvinner har mens. 

Så enig. De vet jo at vi får det, men lurer liksom på jeg bør si det før så jeg gjerne slipper å forklare når jeg er der? Litt flaut det kanskje. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg sier si ifra. Det er jo helt naturlig og kommer til å skje ofte hvis dere blir sammen lengere 😉 jeg varsler date i hvertfall når vi har ligget sammen allerede. 

Anonymkode: a8e69...316

• Liker 1
Skrevet

Date ham som normalt. Damer har vanligvis mensen 1 gang i måneden, så det burde ikke være noen bombe. 

Om han da mister interessen pga det, så vet du hva du har med å gjøre. Til og med som mann mener jeg det er grunn til dumping  om han ikke tåler å ha en eneste date uten at det ender i senga.

• Liker 2
Gjest Familytree
Skrevet
3 minutter siden, Hillbill skrev:

Date ham som normalt. Damer har vanligvis mensen 1 gang i måneden, så det burde ikke være noen bombe. 

Om han da mister interessen pga det, så vet du hva du har med å gjøre. Til og med som mann mener jeg det er grunn til dumping  om han ikke tåler å ha en eneste date uten at det ender i senga.

Enig

Skrevet
11 minutter siden, Hillbill skrev:

Så du ville ikke fått en meld før at jeg har den måndlige før vi møttes? 🙈

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så du ville ikke fått en meld før at jeg har den måndlige før vi møttes? 🙈

Tja, hyggelig om du sier i fra, men ikke noen dealbreaker.

Om jeg var forelsket og hadde et varig forhold som mål, ville jeg uansett vært glad for å treffe deg. 
Sex i et forhold er _veldig_ viktig for meg, men jeg er inneforstått med at det vanligvis er "3 uker på og en uke av" :-)

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Hillbill skrev:

Tja, hyggelig om du sier i fra, men ikke noen dealbreaker.

Om jeg var forelsket og hadde et varig forhold som mål, ville jeg uansett vært glad for å treffe deg. 
Sex i et forhold er _veldig_ viktig for meg, men jeg er inneforstått med at det vanligvis er "3 uker på og en uke av" 🙂

Takk for svar. Greit å høre en manns mening om saken. 

• Liker 1
Skrevet

Sånt har skjedd meg mange ganger, at det er en forventning om sex og så har man mensen da. Jeg bare sier fra. Om man melder først og pensler inn på sex så kan jeg skrive at jeg må bare advare deg om at jeg har uka. Men kan også bare vente til man er der og si at du, jeg trodde jeg skulle være ferdig nå, men er visst ikke helt det likevel.

Heldigvis aldri møtt noen som synes mens er ekkelt, sånn at på slutten av måneden hvor det er lite igjen så kan man jo bare legge et håndkle under og holde på som vanlig. Eventuelt ha sex i dusjen. Ellers så er jo analsex og blowjobs bra. 

Man kan jo henge uten å ha sex også, men jeg blir jo kåt selv liksom. 

Anonymkode: 6a844...c35

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så enig. De vet jo at vi får det, men lurer liksom på jeg bør si det før så jeg gjerne slipper å forklare når jeg er der? Litt flaut det kanskje. 

Det er ikke flaut at kvinner har mens, det er helt normalt. 

Jeg hadde ikke sagt noe, og det med sex finner dere ut av. Noen menn (og noen kvinner) liker ikke sex når man har mens, men om dere er på gang med noe er det jo greit å finne ut hvordan DERE løser slikt. Bli kjent med hverandres innstilling til dette. For det er jo noe som jevnlig vil skje, og skal det bli noe seriøst mellom dere er dette en ting dere uansett må finne ut av, før eller senere. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan jo henge uten å ha sex også, men jeg blir jo kåt selv liksom. 

Anonymkode: 6a844...c35

Mitt inntrykk er at svært få damer synes det er ok å ha sex når de har mensen... Men nå har jeg ikke all verdens erfaring med mange forskjellige sexpartnere.

For egen del synes jeg det er det helt greit å vente de få dagene. Ikke spesielt lekkert å gi munnsex når dama har mensen, eller at snoppen blir rød... 

Endret av Hillbill
Skrevet

Kvinne- ville ikke sendt mld om det på forhånd. Blir det tafsing, så er det bare å si at "sorry, trodde det skulle være ferdig til nå", og tafse, tease, kose og gi en bj eller to. 

Anonymkode: 7e455...98c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...