Gjest Ex-ammer Skrevet 18. mai 2005 #21 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg visste ikke at de sendte hjem folk før det var gått mange dager, når melka ikke kom jeg. Har hørt om folk som har vært på barsel i både 5 og 7 dager i påvente av å få igang melka. Det er ikke uvanlig, selv om det ikke er vanlig, å måtte vente såpass lenge på at melka skal komme. Noen tar det 2 dager, for de fleste 3 og noen enda noen dager. Hvilket sykehus er dette Jens? Ahus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 18. mai 2005 Forfatter #22 Del Skrevet 18. mai 2005 Nei, Ullevål. Men, det er en grunn til att jeg har lite melk, som ullevål vet om, og var sikkert derfor de også sendte meg hjem. Men, brystene mine er bra nå, ikke vondt og hardt lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 18. mai 2005 #23 Del Skrevet 18. mai 2005 Nei, Ullevål. Men, det er en grunn til att jeg har lite melk, som ullevål vet om, og var sikkert derfor de også sendte meg hjem. Bra du ikke har vondt lengre. Får jeg spørre hvorfor du ikke vil få nok melk, eller er det for privat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest. Skrevet 23. mai 2005 #24 Del Skrevet 23. mai 2005 Bra du ikke har vondt lengre. Får jeg spørre hvorfor du ikke vil få nok melk, eller er det for privat? Silikon, det har hun skrevet før at hun har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå