AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #1 Skrevet 5. september 2019 Er det noen som studerer/har studert ved denne skolen? Går du i Oslo, Spania eller tar du studiet på nett? Hvordan er undervisningen, studiemiljøet osv? Jeg ønsker å studere ernæring. Takk på forhånd! Anonymkode: 5c0de...140
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #2 Skrevet 5. september 2019 Hei Jeg studerte ett år med Grunnleggende Medisin. Studerte i Oslo. Undervisningen er god og lærere var godt kvalifiserte. Studie miljø vet jeg ikke så mye om. Jeg pendlet og ble i grunn ikke kjent med så mange, uten om da vi hadde studie oppgave sammen. Det kommer litt ann på hva som er målet ditt i fremtiden. Tror at vanlige skoler ikke er noe dårligere Anonymkode: 65340...e20
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #3 Skrevet 5. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei Jeg studerte ett år med Grunnleggende Medisin. Studerte i Oslo. Undervisningen er god og lærere var godt kvalifiserte. Studie miljø vet jeg ikke så mye om. Jeg pendlet og ble i grunn ikke kjent med så mange, uten om da vi hadde studie oppgave sammen. Det kommer litt ann på hva som er målet ditt i fremtiden. Tror at vanlige skoler ikke er noe dårligere Anonymkode: 65340...e20 Hva brukte du dette til da? Anonymkode: 8ad47...f9d
Observer Skrevet 5. september 2019 #4 Skrevet 5. september 2019 Jeg studerte nettbasert Høgskolekandidat i ernæring gjennom Atlantis for en del år siden. Jobber som sykepleier og tjener ca 30 tusen mer i året pga studiet. Jeg ville nok ha foretrukket "vanlig oppmøte" framfor nettbasert studie, da jeg opplevde at jeg gikk glipp av en del nyttige forklaringer og diskusjoner når jeg leste for meg selv.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #5 Skrevet 5. september 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva brukte du dette til da? Anonymkode: 8ad47...f9d Egentlig ikke noen ting Jeg valgte heller å begynne på sykepleien og det gav jobb. Men helsevesenet passet ikke for meg og jeg har dermed begynt på ny bachelor innen ledelse. Idag driver jeg min egen markedsførings bedrift i utlandet Anbefaler at du tenker over hva målet ditt er og om dette året vil føre deg nærmere ditt ønske Anonymkode: 65340...e20
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #6 Skrevet 9. september 2019 Noen fler med erfaring fra denne skolen, eller med ernæringsstudiet? 🙂 Anonymkode: 5c0de...140
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå