miss tiger Skrevet 2. september 2002 #1 Skrevet 2. september 2002 Heisann! Ble litt inspirert av et innlegg på seksualitet om hvilken av disse sidene som var best. Litt annen innfallsvinkel jeg da.. Hva synes dere om å date og møte folk gjennom slike tjenester? Stoler du på de du møter på disse sjekkesidene? Kom gjerne med personlige erfaringer.... alltid gøy og høre........ litt nysgjerrrig bare jeg...
vilja Skrevet 3. september 2002 #2 Skrevet 3. september 2002 Har truffet mange. Helt ok. Ikke det at jeg vil ha en kjæreste, men at jeg får knytte nye kontakter, og ta et besøk på en kafe og bare snakke. - Får venner på denne måten oxo. Helt ok.
miss tiger Skrevet 3. september 2002 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2002 venner er alltid godt å ha jeg har funnet to kjærester på nettet. den siste er min kjære, som er DEN rette
Gjest Gjesta Skrevet 8. september 2002 #4 Skrevet 8. september 2002 Heisann! Ble litt inspirert av et innlegg på seksualitet om hvilken av disse sidene som var best. Litt annen innfallsvinkel jeg da.. Hva synes dere om å date og møte folk gjennom slike tjenester? Stoler du på de du møter på disse sjekkesidene? Kom gjerne med personlige erfaringer.... alltid gøy og høre........ litt nysgjerrrig bare jeg... Hihi ..Jeg har 2 venninner og en kompis som er trofast spraydatere.. De digger det . De ha møtt mange spennende folk ...ikke noe forhold eller affærerer men Jeg er mer av den skeptiske typen som ser på dette som tull og litt fjortisaktig..?
Mortie Skrevet 8. september 2002 #5 Skrevet 8. september 2002 Så stor erfaring har jeg ikke, men la inn profilen min på Weepz og et par andre kontakt sider ifjor. Kom i kontakt med et par damer det luktet desperat av først. Men fikk siden full klaff! Etter ei uke med chat og mail, ørten hundre timer på tlf og mange herlige helger, bor vi nå sammen! Siden jeg er født på 60-tallet ser jeg ikke på meg selv som noen fjortis heller. I ettertid har jeg sett hvor mye useriøse mennesker som finnes på slike sider, og er glad jeg ikke traff på for mange av dem! Er vel ingen forskjell på mennesker man møter på nettet eller på sjekkern ute på byen, når det gjelder å stole på dem? Litt sunn fornuft, intuisjon, og bruk av livserfaring hjelper som oftest!
Nita Skrevet 8. september 2002 #6 Skrevet 8. september 2002 Jeg har møtt samboeren min her på nettet, men vi brukte lang tid før vi kom hvor vi er nå.................. :oops: Jeg er heller ingen fjortis, og fordi jeg ikke "frekventerer" byens utesteder, var nettet et bra alternativ. Vil dog anbefale folk å ta det forsiktig, ikke møt noen på et privat sted i begynnelsen............. Nita :D
Gjest Kari Skrevet 8. september 2002 #7 Skrevet 8. september 2002 Hadde i en periode profil på et av disse nettstedene, og traff noen karer. Det virker som en del er "proffe datere" som vet hvordan de skal få damene dit de vil for så å forsvinne. Har et par venninner som fortsatt holder på. Disse har samme erfaringer. Veldig mange er ute etter et "lett nummer" uten at dama skal forstå det før det er for sent. (det skal sies at jeg selv ikke går til sengs med en mann sånn helt med det første :-).... når dette er sagt så endte jeg til slutt opp med en kjempeherlig mann..... som jeg traff på nettet. Vi har nå vært sammen i et år og har det kjempefint. Det gjelder bare å ikke la seg lure men teste ut den du treffer en periode.
Annie Skrevet 10. september 2002 #8 Skrevet 10. september 2002 Så stor erfaring har jeg ikke, men la inn profilen min på Weepz og et par andre kontakt sider ifjor. Kom i kontakt med et par damer det luktet desperat av først. Men fikk siden full klaff! Etter ei uke med chat og mail, ørten hundre timer på tlf og mange herlige helger, bor vi nå sammen! Siden jeg er født på 60-tallet ser jeg ikke på meg selv som noen fjortis heller. I ettertid har jeg sett hvor mye useriøse mennesker som finnes på slike sider, og er glad jeg ikke traff på for mange av dem! Er vel ingen forskjell på mennesker man møter på nettet eller på sjekkern ute på byen, når det gjelder å stole på dem? Litt sunn fornuft, intuisjon, og bruk av livserfaring hjelper som oftest! Jeg traff noen desperate MENN der, resten stemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå