Neisidet Skrevet 5. september 2019 #1 Skrevet 5. september 2019 (endret) Vi var på egguttak tirsdag, og skulle etter planen sette inn i morgen. Men ingen av eggene kan brukes. Jeg var forberedt på dette, og foreløpig reaksjon er mest en 'tomhetsfølelse' etter at dette har stått i fokus den siste tiden. Er mer urolig for min mann, egentlig. Jeg skjønte først nå at han nok ikke har vært helt klar over hvor stor sannsynligheten var for at ingen av eggene kunne brukes nå/fryses og for at vi må starte helt forfra igjen (dette er første forsøk). Litt typisk mann, kanskje, ikke all informasjon som fester seg 😉. Årsaken til at vi prøver er få/trege 'svømmere', så det er vel både skuffelse og skyldfølelse ute og går, synes jeg. Hvordan har deres menn håndtert prosessen og mislykkede forsøk? Noen gode råd til å 'løfte' gubben i denne situasjonen? Lurer også på hvordan dere opplever at helsevesenet håndterer mennene i dette? Synes det er veldig samlebånd der vi er, og at mannen blir glemt oppi det hele. Endret 5. september 2019 av Neisidet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå