AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #21 Del Skrevet 5. september 2019 Så enig med deg over. Håper når jeg og mannen er gammel og grå, og sexlivet er et hyggelig minne, at vi sitter sammen og mimrer over gode minner og har en trygg relasjon. Sex er bra, men ingen garanti. Håper at mannen ikke klager til kollegaer når vår tid kommer. Anonymkode: 6313a...296 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #22 Del Skrevet 5. september 2019 Jeg lurer på hvordan dere som i innleggene beskriver par som ikke har sex, hvordan kan dere vite noe om det? Forteller de det selv, eller er det bare dere som antar det? Min mann og jeg er godt inn i pensjonsalderen og har vært sammen fra vi var veldig ung. Vi har hatt hvert vårt soverom i mange mange år fordi vi sover best hver for oss. Det gjør sikkert at noen tror at vi ikke har sex. Men, vi har sex minst en gang i uken og oftere når vi er på ferie. Våre barn tror sikkert at vi ikke har sex lenger, men det er jo en privat greie som vi aldri snakker med dem om. Anonymkode: b1d9b...92d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #23 Del Skrevet 5. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på hvordan dere som i innleggene beskriver par som ikke har sex, hvordan kan dere vite noe om det? Forteller de det selv, eller er det bare dere som antar det? Min mann og jeg er godt inn i pensjonsalderen og har vært sammen fra vi var veldig ung. Vi har hatt hvert vårt soverom i mange mange år fordi vi sover best hver for oss. Det gjør sikkert at noen tror at vi ikke har sex. Men, vi har sex minst en gang i uken og oftere når vi er på ferie. Våre barn tror sikkert at vi ikke har sex lenger, men det er jo en privat greie som vi aldri snakker med dem om. Anonymkode: b1d9b...92d Så kjekt å høre. Håper at jeg og mannen fortsatt har sex lenge ennå. Jeg vet at man kan ha et aktivt sexliv hele livet, men mange mister iniativ etterhvert. De jeg kjenner som ikke har sex er 40-50 år og jeg synes det er veldig trist. Parten som forteller meg det savner det veldig. Anonymkode: 6313a...296 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #24 Del Skrevet 6. september 2019 Jeg er 35 og har helt mistet lysten på mannen min for mange år siden. Jeg får en ekstrem sexlyst en gang i måneden, i forbindelse med syklus. Men selv ikke da begjærer jeg mannen min. Likevel holder vi sammen pga familie og alt rundt. Jeg har aldri vært utro i løpet av de 15 år vi har vært sammen, men har heller aldri truffet en som gjør at jeg vil være det. Tenker at dersom jeg skulle treffe en mann en dag som jeg begjærer sterkt og hvor alt klikker, så får alt bare briste eller bære. Jeg vil da gjerne ha en fast elsker, men altså ikke hvem som helst. Anonymkode: 89856...ea4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 6. september 2019 #25 Del Skrevet 6. september 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Men betyr platonisk kjærlighetsløst da? Man kan vel elske hverandre selvom man ikke har sex?! Anonymkode: 8cf17...049 Tenker jeg og. Jeg tenker alt man kan elske en god venn. Kanskje til og med lettere elske en god venn. Det som ødelegger i mange forhold, tror jeg er at man går rundt og savner det som man tror "burde" vært, i stedet for å nyte det som er. Det tror jeg man blir flinkere til å skjønne med alderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #26 Del Skrevet 6. september 2019 Jeg var i et platonisk ekteskap hvor vi ikke hadde sex og jeg trodde nesten at jeg var blitt aseksuell, fordi jeg tente ikke på mannen og hadde ikke lyst på sex. Vi gjorde det slutt for et par år siden, sex var egentlig ikke hovedårsaken til at vi gjorde det slutt, men i ettertid ser jeg at sex er viktig i et forhold og ser faktisk på det som en av de viktigste tingene, for har man ikke lidenskapen, begjæret, nærheten for den andre, så er man jo bare venner. Og det kan fungere for noen, men aldri igjen for meg, jeg skal aldri ha et sexløst forhold igjen. Anonymkode: bd4f0...9c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #27 Del Skrevet 7. september 2019 På 6.9.2019 den 9.11, AnonymBruker skrev: Jeg var i et platonisk ekteskap hvor vi ikke hadde sex og jeg trodde nesten at jeg var blitt aseksuell, fordi jeg tente ikke på mannen og hadde ikke lyst på sex. Vi gjorde det slutt for et par år siden, sex var egentlig ikke hovedårsaken til at vi gjorde det slutt, men i ettertid ser jeg at sex er viktig i et forhold og ser faktisk på det som en av de viktigste tingene, for har man ikke lidenskapen, begjæret, nærheten for den andre, så er man jo bare venner. Og det kan fungere for noen, men aldri igjen for meg, jeg skal aldri ha et sexløst forhold igjen. Anonymkode: bd4f0...9c2 Tusen takk! Bare en bekreftelse for at jeg ikke skal innlede noe slikt. Kan tenke meg det kommer mye humørsvingninger inn i bilde.😅 Anonymkode: c1ed9...b4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #28 Del Skrevet 7. september 2019 Jeg kan på en måte forstå disse som lever sammen som venner, reiser på ferie sammen og faktisk har ting til felles, selv om de ikke har sex. Gleder seg over barnebarn osv. Det virker som at de har et fellesskap som grunnlag, selv om den store lidenskapen er borte. Det jeg synes er verre, er disse parene som forblir sammen pga. økonomi, status, redsel for det ukjente og uforutsigbare osv. Jeg kjenner til flere tilfeller der par har vokst fra hverandre, nesten ikke kommuniserer, mannen er gjerne ute av huset hele tiden for å slippe å være hjemme osv., men ingen av dem tar skrittet for å gjøre det slutt og begynne på nytt. Det har fått meg til å tenke på at mange av disse man møter i hverdagen som virker sure og grinete kanskje har en hverdag de helst ikke vil ha vært i, men ikke tør å bryte ut av. Anonymkode: 6267b...5be 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå