Gå til innhold

Jobbe som logoped i Sverige med norsk utdanning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lite respons i den forrige tråden av en eller annen grunn, så jeg prøver igjen, men litt omformuleringer:

Jeg har fått autorisasjon som logoped i Sverige, så jeg er offentlig godkjent og akseptert som logoped der. 

Er det noen her med norsk logopedutdanning, som har jobbet som logoped i Sverige? Hvordan syntes dere isåfall at det var,  hvordan er logopedisk arbeidspraksis i Sverige med tanke på den norske utdanningen? Og hvordan løste dere det med tanke på eventuelle språklige utfordringer mellom norsk og svensk

Anonymkode: 57cdc...6ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forsøk heller å stille spørsmålet i Facebook-grupper til logopeder, f.eks, Logoped MNLL. Tviler på at det er så mange logopeder med den erfaringen du etterspør som henger her på Kvinneguiden. 

Anonymkode: 73399...054

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forsøk heller å stille spørsmålet i Facebook-grupper til logopeder, f.eks, Logoped MNLL. Tviler på at det er så mange logopeder med den erfaringen du etterspør som henger her på Kvinneguiden. 

Anonymkode: 73399...054

Mulig det er smartere, men har inntrykk av at det faktisk er en del logopeder her inne, så tenkte at noen kanskje visste noe iallefall. 

Anonymkode: 57cdc...6ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...