AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #1 Skrevet 5. september 2019 Hvilke gaver kan man velge mellom når man har gitt blod? Får man noe hver gang? Anonymkode: ea818...a26
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #2 Skrevet 5. september 2019 Det kan variere litt fra sykehus til sykehus tror jeg. Vet noen har mummiglass nå, men det var spm om man ikke heller ville donere det til barneavdelingen, så press for a spare penger der altså 😂 Det har også vært bager, håndkler o.l. Får noe hver gang, ja. Anonymkode: 52fc1...ad3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #3 Skrevet 5. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det kan variere litt fra sykehus til sykehus tror jeg. Vet noen har mummiglass nå, men det var spm om man ikke heller ville donere det til barneavdelingen, så press for a spare penger der altså 😂 Det har også vært bager, håndkler o.l. Får noe hver gang, ja. Anonymkode: 52fc1...ad3 *håndklær Anonymkode: 52fc1...ad3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #4 Skrevet 5. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan variere litt fra sykehus til sykehus tror jeg. Vet noen har mummiglass nå, men det var spm om man ikke heller ville donere det til barneavdelingen, så press for a spare penger der altså 😂 Det har også vært bager, håndkler o.l. Får noe hver gang, ja. Anonymkode: 52fc1...ad3 Det er så fint at man kan donere penger til barneavdelingen. Jeg gir ikke blod for gavens del. Anonymkode: 0d16c...b25
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #5 Skrevet 5. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilke gaver kan man velge mellom når man har gitt blod? Får man noe hver gang? Anonymkode: ea818...a26 Håper det ikke er eneste grunn til at du gir blod. Uansett så er jeg takknemlig, jeg kunne dødd uten blodgivere Anonymkode: 9118f...bea 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #6 Skrevet 5. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper det ikke er eneste grunn til at du gir blod. Uansett så er jeg takknemlig, jeg kunne dødd uten blodgivere Anonymkode: 9118f...bea Nei, det er ikke en av grunnene til at jeg gir blod en gang. Men det er lov å lure og spør tenker jeg selv. Anonymkode: ea818...a26 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #7 Skrevet 6. september 2019 Det jeg har gitt har de vinglass, ryggsekker, håndklær, bagger, mummikopper eller donere pengene. Der jeg gir presser de på deg mummikopp 😂🥴 De syntes de er sååå fine, så man bør så klart velge de! Anonymkode: d502e...cd8
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #8 Skrevet 6. september 2019 På 5.9.2019 den 10.41, AnonymBruker skrev: Det er så fint at man kan donere penger til barneavdelingen. Jeg gir ikke blod for gavens del. Anonymkode: 0d16c...b25 Problemet er at sykehuset ikke gidder kjøpe inn tingene til barneavdelingen, det synes jeg ikke noe om. Anonymkode: 52fc1...ad3
Fjaselina Skrevet 6. september 2019 #9 Skrevet 6. september 2019 Eg har fått bag, liten sekk, paraply, sokkar, mummiglas og mummikoppar, håndduker, sitteunderlag, små verktøysett. Mykje kjekt å ha:)
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #10 Skrevet 6. september 2019 På 5.9.2019 den 12.05, AnonymBruker skrev: Håper det ikke er eneste grunn til at du gir blod. Uansett så er jeg takknemlig, jeg kunne dødd uten blodgivere Anonymkode: 9118f...bea Hvorfor er det egentlig feil om noen kun hadde gitt blod for å få gavene synes du? Blodgiverens motivasjon for å gi blod er da virkelig helt irrelevant for kvaliteten på tjenesten de leverer. Jeg synes det er en litt merkelig holdning å innta. Anonymkode: 52fc1...ad3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå