Gå til innhold

Et annerledes samfunn enn det vi har i Norge.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale at annet samfunn hvor hverdagen er mer meningsfull? Liker ikke at nesten alt bare handler om å være drita i helgene. Eller bli fortest ferdig på jobben...

Jeg synes også det er ubehagelig at sex er pratet om så åpent, f.eks på morgensradioenen, jeg vil ikke se reklamer fra komdomeriet når jeg spiser middag med foreldrene mine.

Dette samfunnet er sykt spør du meg. Folk er altfor opptatt av fine dyre ting.

Så dere som er godt bereist, kan du anbefale et sted du tror jeg ville likt? Ikke kom med sånn ''akistan der kan du dekke over deg'' Nei. Jeg vil fortsatt være i vesten.

Anonymkode: f5249...0b2

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynner bare å bli lei, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg :(

Anonymkode: f5249...0b2

Skrevet

Øst-Europa er det beste jeg kommer på.

Anonymkode: 57fc6...029

Gjest Forumhei
Skrevet

Ja, tror det er greit du drar.. orker ikke flere festbremsere😉  

Skrevet

Hvor i Norge bor du? Kjenner meg nemlig ikke helt igjen...

Anonymkode: 176ce...408

• Liker 1
Skrevet

Er helt enig med deg❤️ syk utvikling! 

Altså, Syria før det ble krig var veldig behagelig. Kanskje prøve å finne et konservativt land? Jeg kjenner ikke til landene i Europa noe særlig mtp det du nevner, men kan se for meg at Tyrkia er litt mer konservativt enn Norge? Hva med Balkan.? 

Anonymkode: 52acb...117

Skrevet

Du kan bli mormoner, Jehovas vitne eller sjekk ut andre sekter. Nå er de to nevnte veldig opptatt av perfekt fasade da, så blir vel litt fokus på fine ting. Ellers er det konservative stater i USA. Google opp. 

Skrevet

Jeg er bereist. Er pr dags dato i Italia. Føler meg ikke hjemme, men det er godt vær! De er mer laidback i forhold til mye regler, men er kanskje ikke det du er ute etter? Maten er jo god, men keg begynner å gå lei. Været og arkitekturen er kanskje det som er mest greia her. 

Tyrkia elsker jeg. Bare å være der gjør meg glad. Folk tar dagene som de kommer. Skulle ønske man hadde slik forhold til familien? De har jo mer av det. Men mange rundt meg snakker stygt om landet. "Dårlig kvinnesyn""sosial kontroll" "de stjeler" osv. Men de er flinkere på å ha det gøy. 

Jeg vil vel si jeg er ganske fornøyd med å være norsk. Nå har jeg ikke prøvd annet. Men vi er jo ganske til å stole på, sånn samfunnsmessig. Vi har rettigheter. Men det er den forbaskede boksen vi skal passe inn i. Gjør du noe annerledes er du rar, bør ha diagnose, ta deg sammen, ikke tro du er noe, mas om utdannelse...her det er så enkelt å ta utdannelse så må du ta deg sammen og studere. 

Anonymkode: 34374...ce4

Skrevet

Og jeg er enig om sexkulturen, den har blitt grusom. Om å gjøre å ha ons, ha flest mulig partnere. 

Anonymkode: 34374...ce4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...