AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #1 Skrevet 5. september 2019 Jeg fikk «mensen» på mandag, på IKM, blødde litt hele dagen, kun når jeg var på toalettet, kom ca ingenting i bind. Tirsdag til i dag har jeg kun spottet. I morges var testen blendahvit. Kan det være at testen ikke slår ut enda, eller er det bare jeg som har hatt en særdeles rar mens? Anonymkode: be4d7...f0a
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #2 Skrevet 5. september 2019 Hvit test pluss menstruasjon pleier ytterst sjelden å bety graviditet, men joda. Det er en mikroskopisk sjanse for at du er gravid. Anonymkode: e229b...168
LittKoko Skrevet 5. september 2019 #3 Skrevet 5. september 2019 Hvis det var en festeblødning kan det ta noen dager før du får positiv test. Men det kan også ha vært en veldig rar mens.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #4 Skrevet 5. september 2019 Festeblødning er typ 2-3 dråper å ikke noe mer. Du har hatt «altfor mye mens» til å kalle det festeblødning. En festeblødning varer ikke i flere dager. Kun ett par dråper så er det ferdig. Anonymkode: afdac...dab
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #5 Skrevet 6. september 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Festeblødning er typ 2-3 dråper å ikke noe mer. Du har hatt «altfor mye mens» til å kalle det festeblødning. En festeblødning varer ikke i flere dager. Kun ett par dråper så er det ferdig. Anonymkode: afdac...dab En festeblødning kan faktisk forveksles med mens. Det er en grunn til at noen av disse som opplever festeblødning faktisk tror de har hatt mensen. Anonymkode: 8a405...542 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #6 Skrevet 6. september 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Festeblødning er typ 2-3 dråper å ikke noe mer. Du har hatt «altfor mye mens» til å kalle det festeblødning. En festeblødning varer ikke i flere dager. Kun ett par dråper så er det ferdig. Anonymkode: afdac...dab Festeblødning kan være mye mer enn 2-3 dråper blod. Venninnen min hadde festeblødning som varte lenger enn vanlig mens. Anonymkode: d3e6a...814
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå