AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #61 Skrevet 6. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Spennende. Er du helt trygg på at de ikke hadde sex der borte? Jeg skulle ønske at verden var så snill og grei som det du skisserer, men jeg tenker automatisk at det er mer sannsynlig at de har hatt sex enn at de ikke har hatt det...og det er nesten ingenting du kan si som kan overbevise meg om at det er feil. Men hvis du føler deg trygg, kan du si noe om hvorfor du føler deg trygg? Anonymkode: 63e0a...cbe Ja. Det er jeg temmelig sikker på. Verden er ikke alltid snill og grei, men ingen kjærester har vært utro det jeg vet. Og hvis folk vil være utro, kan de være det på jobb eller hvor som helst. Jeg tenker ikke at folk er det på ferie. Jeg er ikke sjalu av meg, og kjæresten min gjør ikke noe jeg finner mistenksomt. Han er ikke vag eller sint, han er enkel og konkret. Denne turen var planlagt før vi ble sammen, og han beklaga litt at det ikke var han og jeg som reiste. For det kunne jo vært romantisk om jeg var med. En annen ting er at han åpenbart er veldig forelska i meg. Og vi deler noe som ikke er så lett å finne match på. Tviler på at han har seg med reisevenninna si. Har ikke tenkt det et sekund. I helga skal jeg på hotell med noen folk (hvorav noen menn), også det planlagt før vi blei sammen. Det er pga et verv jeg har. Har forklart ham opplegget. Han jobber uansett helg. På mandag møtes vi. Da skal jeg spørre om han vil ha ei helg med meg på familiehytta. Gleder meg til å bli bedre kjent med ham Anonymkode: 7efe8...bfe 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #62 Skrevet 6. september 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Det er jeg temmelig sikker på. Verden er ikke alltid snill og grei, men ingen kjærester har vært utro det jeg vet. Og hvis folk vil være utro, kan de være det på jobb eller hvor som helst. Jeg tenker ikke at folk er det på ferie. Jeg er ikke sjalu av meg, og kjæresten min gjør ikke noe jeg finner mistenksomt. Han er ikke vag eller sint, han er enkel og konkret. Denne turen var planlagt før vi ble sammen, og han beklaga litt at det ikke var han og jeg som reiste. For det kunne jo vært romantisk om jeg var med. En annen ting er at han åpenbart er veldig forelska i meg. Og vi deler noe som ikke er så lett å finne match på. Tviler på at han har seg med reisevenninna si. Har ikke tenkt det et sekund. I helga skal jeg på hotell med noen folk (hvorav noen menn), også det planlagt før vi blei sammen. Det er pga et verv jeg har. Har forklart ham opplegget. Han jobber uansett helg. På mandag møtes vi. Da skal jeg spørre om han vil ha ei helg med meg på familiehytta. Gleder meg til å bli bedre kjent med ham Anonymkode: 7efe8...bfe Ok, lettere å forstå når jeg får litt kontekst. Takk! Anonymkode: 63e0a...cbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå