AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #41 Skrevet 5. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det greit for deg og kjæresten at du er på fisketur, fjelltur, hyttetur, storbytur med en mannlig venn som vil ha sex med deg? Er skillet at så lenge det bare er at han tenker det, så er det greit? Jeg bare spør altså, har ikke noe fasitsvar på dette selv. Anonymkode: bf801...5a0 Om jeg vet en fyr har følelser for meg så går jeg ikke på tur eller noe med han om jeg er opptatt eller ikke har følelser for denne personen. Man bruker ikke andres følelser for egen vinning. Det er så lite aktuelt. Og rett og slett en ganske så frastøtende tanke hos meg. Anonymkode: 754e4...f3b
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #42 Skrevet 5. september 2019 Helt uaktuelt Anonymkode: a44cc...66e 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #43 Skrevet 5. september 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skulle gjerne vært med selv men jeg har jobb når han har fritt de dagene han tenker å gjøre slike ting. Jeg kjenner jeg ikke er komfortabel med dette, men jeg vil heller ikke vise at jeg blir sjalu hvis dette er noe som er normalt og greit Hi Anonymkode: 576db...4e3 Selvfølgelig skal du si hva du føler. Sjalusi er en helt normal følelse å ha. Anonymkode: a44cc...66e 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #44 Skrevet 5. september 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke, er det å gå fjelltur med folk på noe vis verre enn å ta en øl? Altså, jeg er jo ofte på fjellet med mine kollegaer av det motsatte kjønn fordi vi deler den interessen, men jeg går ikke ut og drikker øl med dem. Du får jo bare tro jeg har en fantasiidentitet, det spiller ingen rolle for meg hva du tror. Jeg forstår uansett ikke at dette er noe som er vanskelig å tro. Kanskje fordi du selv er så lite aktiv at du tror det er en stor greie å gå på fjelltur med folk. Anonymkode: df94c...88d Haha, du gjør det ja Anonymkode: 63e0a...cbe 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #45 Skrevet 5. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt uaktuelt Anonymkode: a44cc...66e Trist å ha så liten tillit. Anonymkode: 78389...1be 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #46 Skrevet 5. september 2019 Jeg jobber i et mannsdominert yrke, stort sett bare med menn. Jeg er så dritt lei av at de jeg er/blir kompis med på jobben må fade ut for at de har dame!! Har du tenkt på at de kanskje er venner nettopp for at de jobber med det samme og dermed har et felles interesseområde? Jeg ville aldri vært sammen med en kollega, men jeg blir venner med mange av de og finner på ting med de på fritiden. Anonymkode: ae5bb...1d3 4
Gjest no-no-noir Skrevet 5. september 2019 #47 Skrevet 5. september 2019 (endret) Dette var en veldig svart/hvitt diskusjon. I vårt forhold kan vi gjøre ganske mye med venner av det motsatte kjønn, men det går også en grense et sted. I dette tilfellet er jeg for eksempel nysgjerrig på om det er snakk om turer med overnatting? Det hadde jeg vært skeptisk til, både om det gjaldt mannen og om det gjaldt meg. Jeg har en veldig god kompis som jeg for tiden tar en øl med et par ganger i måneden. Selv om vi bare er venner så er det jo en seksuell spenning der, det er helt naturlig (uunngåelig?) når det er snakk om en heterofil mann og en heterofil kvinne som liker hverandre godt. Og akkurat det er ikke noe vits i å utfordre med å stikke langt bort fra alle andre, bare vi to, til stjernehimmel og bål. Endret 5. september 2019 av no-no-noir
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #48 Skrevet 5. september 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri opplevd å ha mannlige venner som ikke har en annen agenda. Alle menn jeg har vært kompis med i løpet av livet har på ett eller annet tidspunkt fått følelser for meg, eller prøvd å ligge med meg. Uten unntak. Derfor er jeg skeptisk til venner av motsatt kjønn. Anonymkode: 8abfe...047 Samme her. Har aldri hatt en mannlig venn som ikke på et eller annet tidspunkt har forsøkt seg på meg. Det samme gjelder for alle venninnene mine. Derfor er jeg veldig skeptisk på om det faktisk er mulig for kvinner og menn å bare være venner. Anonymkode: bf95f...889 2
McMary Skrevet 5. september 2019 #49 Skrevet 5. september 2019 (endret) 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er det som er så rart. Dette er en helt ny kollega av han. Jobbet sammen i bare 1 mnd. Jeg stoler selvfølgelig på han. Men jeg kjenner ikke denne dama, og hun er som sagt singel, og vet ikke hva hun tenker selv om å dra på fjelltur sammen med han. Jeg drar ikke selv sammen med andre menn, og ville heller ikke gjort det om en mannlig kollega av meg spurte meg om vi skulle dratt på tur sammen. Hi Anonymkode: 576db...4e3 Helt ny kollega som han skal på tur for å bli kjent med uten at du også er med? Jeg ville ikke likt det. Det kan fort gjort bli for god stemning, selv om han sikkert ikke kommer til å ha sex med henne (nå). Det er jo ikke unormalt at folk blir betatt av andre enn partneren sin, og det er ikke noe vits å dyrke det.. Her er det altså ikke snakk om en venninne fra gamledager, noe som har mye å si. Syns du skal få møte henne først og la det gå litt tid og se om det er helt platonisk. Min erfaring er at det kan oppstå litt spenning mellom nye mennesker av motsatt kjønn som man klaffer bra med, men som oftest går det over ganske fort når man blir bedre kjent. Endret 5. september 2019 av McMary 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #50 Skrevet 5. september 2019 Jeg hadde et par kolleger som var mye sammen på forskjellige aktiviteter og trening. Bare vennskapelig, ble det sagt. Et halvår senere tok han ut separasjon fra kona, og de to ble et par. Kona hans satt igjen med to små barn. Anonymkode: c65e0...a80 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #51 Skrevet 5. september 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt uaktuelt Anonymkode: a44cc...66e Helt enig. Anonymkode: a4af0...952 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #52 Skrevet 5. september 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde et par kolleger som var mye sammen på forskjellige aktiviteter og trening. Bare vennskapelig, ble det sagt. Et halvår senere tok han ut separasjon fra kona, og de to ble et par. Kona hans satt igjen med to små barn. Anonymkode: c65e0...a80 Næh, det var litt av en bombe. Tenk at vennskap kan utvikle seg i den retningen, ubegripelig. Anonymkode: a4af0...952
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #53 Skrevet 5. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Næh, det var litt av en bombe. Tenk at vennskap kan utvikle seg i den retningen, ubegripelig. Anonymkode: a4af0...952 Du ser hva de skriver om at de har mange venner av motsatt kjønn, og det går så bra så. Hun over her er forbannet på konene fordi de ikke tillater det. Hun er så naiv at hun tror at hun aldri kunne bli sammen med en kollega. Kan tenkes at det er vennskapelig helt i starten, men så bruker de mye tid sammen, og så utvikler det seg til forhold. Jeg tror det hører med til sjeldenhetene at slike vennskap kun forblir vennskap. Anonymkode: c65e0...a80 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #54 Skrevet 6. september 2019 Jeg også har bare opplevd at mine kompiser enten liker meg, eller vil ha sex med meg. Jeg har hatt sex med bestekompisen min (skjedde i fylla). Som folk skriver over her, så er det naturlig at det oppstår en kjemi mellom vennskap, at det er en seksuell stemning der. Anonymkode: b816c...bd5 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #55 Skrevet 6. september 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Trist å ha så liten tillit. Anonymkode: 78389...1be Dette er ting jeg og mannen gjør sammen. Hadde vært veldig unaturlig for oss å bruke fritiden vi har for å være med kollegaer av det motsatte kjønn. Anonymkode: a44cc...66e 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #56 Skrevet 6. september 2019 Jeg har vært gift i 25 år med en mann som reiser hver eneste uke. Han kan ha flust med muligheter til å finne andre om han vil. Jeg kan ikke la den spiren av utrygghet få gro i meg, for da ville jeg blitt helt ødelagt. Jeg kan ikke tro at mannen min utnytter mulighetene for å pule rundt med andre hver gang han er ute av døren. Og OM han hadde gjort det, så ville jeg ikke vite. Jeg kjenner hans kjærlighet til meg hver eneste dag. Anonymkode: c582c...eaf 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #57 Skrevet 6. september 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er så morsomt med alle de som skal understreke hvor fritt og fint de har det selv, finner på både det ene og det andre med venner av motsatt kjønn. Enten så leser dere så fort at dere ikke tenker på forskjellen mellom en uskyldig øl og shuffle board etter jobb og en fjelltur, eller så lever dere ut en fantasiidentitet på KG og lyver så det renner av dere. Anonymkode: 63e0a...cbe Er helt normalt i mine kretser å ha venner av motsatt kjønn. Typen min har flest kvinnelige venner, noe han nevnte i starten og jeg har null problemer med. Han vet at jeg har en del mannlige venner. Hvis han er sjalu, er det ikke på mine venner, men på ekser av meg. Han mistenker ikke at jeg velger venner jeg er tiltrukket av, og jeg mistenker ikke det med ham. Mens f.eks for søstra mi, er det merkelig å ha nære venner av motsatt kjønn, og for kjæresten hennes er det likt. Den næreste mannlige vennen hun har utenom kjæresten, er mannen til bestevenninna, som hun har et svigerinne- forhold til. Mens jeg har flere venner enn henne, og en del av de næreste er heterofile menn. Typen min var nettopp 1 uke i Litauen med ei venninne han pleier å reise med. Jeg kunne ikke reise, for jeg jobber i skole og har bare fri i skolens ferier. Så ut som han hadde en flott tur. Meldte meg mange ganger om dagen. Fikk lyst til å reise med ham av å se det. Anonymkode: 7efe8...bfe 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #58 Skrevet 6. september 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Næh, det var litt av en bombe. Tenk at vennskap kan utvikle seg i den retningen, ubegripelig. Anonymkode: a4af0...952 Det skjer iblant, men ofte er og blir vennskap nettopp det. Anonymkode: 7efe8...bfe 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #59 Skrevet 6. september 2019 Etter min siste arbeidsplass så tenker jeg at sånt ville jeg aldri godkjent. Anonymkode: bf282...c55
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #60 Skrevet 6. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er helt normalt i mine kretser å ha venner av motsatt kjønn. Typen min har flest kvinnelige venner, noe han nevnte i starten og jeg har null problemer med. Han vet at jeg har en del mannlige venner. Hvis han er sjalu, er det ikke på mine venner, men på ekser av meg. Han mistenker ikke at jeg velger venner jeg er tiltrukket av, og jeg mistenker ikke det med ham. Mens f.eks for søstra mi, er det merkelig å ha nære venner av motsatt kjønn, og for kjæresten hennes er det likt. Den næreste mannlige vennen hun har utenom kjæresten, er mannen til bestevenninna, som hun har et svigerinne- forhold til. Mens jeg har flere venner enn henne, og en del av de næreste er heterofile menn. Typen min var nettopp 1 uke i Litauen med ei venninne han pleier å reise med. Jeg kunne ikke reise, for jeg jobber i skole og har bare fri i skolens ferier. Så ut som han hadde en flott tur. Meldte meg mange ganger om dagen. Fikk lyst til å reise med ham av å se det. Anonymkode: 7efe8...bfe Spennende. Er du helt trygg på at de ikke hadde sex der borte? Jeg skulle ønske at verden var så snill og grei som det du skisserer, men jeg tenker automatisk at det er mer sannsynlig at de har hatt sex enn at de ikke har hatt det...og det er nesten ingenting du kan si som kan overbevise meg om at det er feil. Men hvis du føler deg trygg, kan du si noe om hvorfor du føler deg trygg? Anonymkode: 63e0a...cbe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå