AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #21 Skrevet 5. september 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri opplevd å ha mannlige venner som ikke har en annen agenda. Alle menn jeg har vært kompis med i løpet av livet har på ett eller annet tidspunkt fått følelser for meg, eller prøvd å ligge med meg. Uten unntak. Derfor er jeg skeptisk til venner av motsatt kjønn. Anonymkode: 8abfe...047 Samme her, er 35, og samtlige mannlige venner siden jeg var 15 har enten blitt forelsket, forsøkt å få meg til sengs, eller en kombinasjon av begge deler. Ikke ett eneste unntak finnes. Det har ikke spilt noen rolle om jeg har vært singel eller i forhold, alle vil det samme. Anonymkode: bf801...5a0 9
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #22 Skrevet 5. september 2019 2 minutter siden, Jdz skrev: Du burde søke hjelp... Det er ikke bare AB Anonymkode: f5adb...3ea som caller at du lyver, vi er mange som gjennomskuer deg! Anonymkode: bf801...5a0 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #23 Skrevet 5. september 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du trenger ikke å lage en fantasihistorie for min del. Jeg VET at du ikke er i et forhold, og neppe kommer til å bli i et heller. Når noen i tillegg begynner å fable om at de ønsker at mannen skal bygge opp og ha nær relasjon med andre damer, så skjønner man at her sitter det en god del undertrykte damer som ikke kan stå opp for seg selv. Anonymkode: f5adb...3ea «Ja stakkars kvinner. Kvinner er svake. Menn må redde kvinner. Menn er helter. Menn er store og sterke. Kvinner er svake og små, dumme idioter, som ikke vet bedre!» (Det er vel heller du som har utfordringer på kjærestefronten...) Anonymkode: f0be1...974 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #24 Skrevet 5. september 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her, er 35, og samtlige mannlige venner siden jeg var 15 har enten blitt forelsket, forsøkt å få meg til sengs, eller en kombinasjon av begge deler. Ikke ett eneste unntak finnes. Det har ikke spilt noen rolle om jeg har vært singel eller i forhold, alle vil det samme. Anonymkode: bf801...5a0 Forskjellen er vel at selv om alle menn tenker de vil i buksa på en dame, så er forskjellen stor på de som kun tenker tanken og lar det være med den, eller som faktisk gjør en fysisk tilnærmelse. Jeg har jo mange mannlige venner i forhold. Og jeg som dame er tydelig på at sex med meg får kun være en tanke i deres hode. Jeg rører ikke opptatte menn. Ferdig snakka. At noen damer er så løse at de lar en slik mann få tro at det er håp om ei lita slakk trusestrikk her, så får den stå på henne også. Ikke bare han. Det må to til for å danse tango. Anonymkode: 754e4...f3b 5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #25 Skrevet 5. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Forskjellen er vel at selv om alle menn tenker de vil i buksa på en dame, så er forskjellen stor på de som kun tenker tanken og lar det være med den, eller som faktisk gjør en fysisk tilnærmelse. Jeg har jo mange mannlige venner i forhold. Og jeg som dame er tydelig på at sex med meg får kun være en tanke i deres hode. Jeg rører ikke opptatte menn. Ferdig snakka. At noen damer er så løse at de lar en slik mann få tro at det er håp om ei lita slakk trusestrikk her, så får den stå på henne også. Ikke bare han. Det må to til for å danse tango. Anonymkode: 754e4...f3b Det er sant, men jeg synes ikke det er så behagelig å mistenke at kjæresten min har en venninne som han egentlig tenker på å ligge med, men lar det være med tanken. Anonymkode: 8abfe...047 3
exictence Skrevet 5. september 2019 #26 Skrevet 5. september 2019 Går dere på fjellturer sammen andre ganger når du kan, eller vil han bare med denne kollegaen? Tror jeg hadde synes det var greit. 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #27 Skrevet 5. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forskjellen er vel at selv om alle menn tenker de vil i buksa på en dame, så er forskjellen stor på de som kun tenker tanken og lar det være med den, eller som faktisk gjør en fysisk tilnærmelse. Jeg har jo mange mannlige venner i forhold. Og jeg som dame er tydelig på at sex med meg får kun være en tanke i deres hode Er det greit for deg og kjæresten at du er på fisketur, fjelltur, hyttetur, storbytur med en mannlig venn som vil ha sex med deg? Er skillet at så lenge det bare er at han tenker det, så er det greit? Jeg bare spør altså, har ikke noe fasitsvar på dette selv. Anonymkode: bf801...5a0 4
Gjest Familytree Skrevet 5. september 2019 #28 Skrevet 5. september 2019 Jeg har ikke venner men jeg tror vi alle kan ha venner av motsatt kjønn 😁
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #29 Skrevet 5. september 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke bare AB Anonymkode: f5adb...3ea som caller at du lyver, vi er mange som gjennomskuer deg! Anonymkode: bf801...5a0 Ja jøss. Forsvar mobberen. Anonymkode: f0be1...974 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #30 Skrevet 5. september 2019 Dette hadde ikke JEG, personlig godtatt. Eller det er jo ikke så mye man kan gjøre, man kan ikke nekte, men jeg hadde forlatt han hvis han hadde dratt på fjelltur med en kvinnelig kollega☺️ Hvorfor i huuuleste skal han på fjelltur med en kvinnelig kollega? Dette er noe han selv må forstå høres helt natta ut. Det handler om respekt, ta hensyn, og ikke gjøre partneren sin usikker pga en liten fjelltur. Hvis du sier til han at du ikke vil det, at det gjør deg usikker, osv, og han fortsatt gjør det: dump, ellerrrr bare finne deg i at sånn er han og du kommer til å være mye usikker fremover i forholdet. Ett tips fra meg er hvert fall å snakke med han om det, si akkurat hva du føler om det. Og til dere storkjempere til at «herregud man må få lov til å ha venner av motsatt kjønn», ja jøss kjør på så lenge denne vennen har du kjent FØR du møtte meg og jeg har hilst på de og kjenner de. Men ikke faen om jeg godtar at typen min nå får seg ei ny venninne og drar på fjelltur med hu?? Altså hva TENKER dere med... Anonymkode: b816c...bd5 6
Jdz Skrevet 5. september 2019 #31 Skrevet 5. september 2019 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke bare AB Anonymkode: f5adb...3ea som caller at du lyver, vi er mange som gjennomskuer deg! Anonymkode: bf801...5a0 Av ren nysgjerrighet. Hvorfor er det så åpenbart at jeg lyver? Hvorfor er du ikke tøff nok til å komme med disse beskyldningene uten å være anonym? Endret 5. september 2019 av Jdz 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #32 Skrevet 5. september 2019 2 timer siden, exictence skrev: Går dere på fjellturer sammen andre ganger når du kan, eller vil han bare med denne kollegaen? Tror jeg hadde synes det var greit. Jo, vi går på fjellturer sammen også, og kan finne på andre ting sammen også. Hi Anonymkode: 576db...4e3 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #33 Skrevet 5. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette hadde ikke JEG, personlig godtatt. Eller det er jo ikke så mye man kan gjøre, man kan ikke nekte, men jeg hadde forlatt han hvis han hadde dratt på fjelltur med en kvinnelig kollega☺️ Hvorfor i huuuleste skal han på fjelltur med en kvinnelig kollega? Dette er noe han selv må forstå høres helt natta ut. Det handler om respekt, ta hensyn, og ikke gjøre partneren sin usikker pga en liten fjelltur. Hvis du sier til han at du ikke vil det, at det gjør deg usikker, osv, og han fortsatt gjør det: dump, ellerrrr bare finne deg i at sånn er han og du kommer til å være mye usikker fremover i forholdet. Ett tips fra meg er hvert fall å snakke med han om det, si akkurat hva du føler om det. Og til dere storkjempere til at «herregud man må få lov til å ha venner av motsatt kjønn», ja jøss kjør på så lenge denne vennen har du kjent FØR du møtte meg og jeg har hilst på de og kjenner de. Men ikke faen om jeg godtar at typen min nå får seg ei ny venninne og drar på fjelltur med hu?? Altså hva TENKER dere med... Anonymkode: b816c...bd5 Det er det som er så rart. Dette er en helt ny kollega av han. Jobbet sammen i bare 1 mnd. Jeg stoler selvfølgelig på han. Men jeg kjenner ikke denne dama, og hun er som sagt singel, og vet ikke hva hun tenker selv om å dra på fjelltur sammen med han. Jeg drar ikke selv sammen med andre menn, og ville heller ikke gjort det om en mannlig kollega av meg spurte meg om vi skulle dratt på tur sammen. Hi Anonymkode: 576db...4e3 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #34 Skrevet 5. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det som er hundre prosent sikkert er at du aldri har hatt og aldri kommer til å få noen kjæreste. Du kan late så mye du vil på KG at du har kjæreste, men vi alle, inkludert du, vet at i virkeligheten sitter du og andre som skriver som deg og later som dere er både i forhold og single på en gang. Dere er så lett gjennomskuelige. Anonymkode: f5adb...3ea Hahahaha...på seg selv kjenner man andre -avslørte deg selv der gitt! 🤣🤣🤣 Anonymkode: ffa96...4d9 8
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #35 Skrevet 5. september 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er det som er så rart. Dette er en helt ny kollega av han. Jobbet sammen i bare 1 mnd. Jeg stoler selvfølgelig på han. Men jeg kjenner ikke denne dama, og hun er som sagt singel, og vet ikke hva hun tenker selv om å dra på fjelltur sammen med han. Jeg drar ikke selv sammen med andre menn, og ville heller ikke gjort det om en mannlig kollega av meg spurte meg om vi skulle dratt på tur sammen. Hi Anonymkode: 576db...4e3 Djises. Jeg finner ofte på ting med mine mannlige kollegaer, fordi de er venner på akkurat samme måte som jentene jeg finner på ting sammen med. Jeg er singel jeg også, men det at jeg er singel betyr ikke at jeg hopper på enhver mann bare jeg får sjansen, og jeg er heller ikke interessert i menn som ikke er singel uansett. Anonymkode: df94c...88d 6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #36 Skrevet 5. september 2019 Det er så morsomt med alle de som skal understreke hvor fritt og fint de har det selv, finner på både det ene og det andre med venner av motsatt kjønn. Enten så leser dere så fort at dere ikke tenker på forskjellen mellom en uskyldig øl og shuffle board etter jobb og en fjelltur, eller så lever dere ut en fantasiidentitet på KG og lyver så det renner av dere. Anonymkode: 63e0a...cbe 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #37 Skrevet 5. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Unnskyld meg, men er det vanlig å henge med motsatt kjønn når man har kjæreste? Anonymkode: 39941...c12 Det får vi da inderlig håpe. At ikke verden er blitt så skrudd at dette skulle også være et problem. Anonymkode: 78389...1be 5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #38 Skrevet 5. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Samme her, er 35, og samtlige mannlige venner siden jeg var 15 har enten blitt forelsket, forsøkt å få meg til sengs, eller en kombinasjon av begge deler. Ikke ett eneste unntak finnes. Det har ikke spilt noen rolle om jeg har vært singel eller i forhold, alle vil det samme. Anonymkode: bf801...5a0 Bare slik av ren nysgjerrighet...hvor mange er dette snakk om på disse 20 årene? Anonymkode: 78389...1be
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #39 Skrevet 5. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er så morsomt med alle de som skal understreke hvor fritt og fint de har det selv, finner på både det ene og det andre med venner av motsatt kjønn. Enten så leser dere så fort at dere ikke tenker på forskjellen mellom en uskyldig øl og shuffle board etter jobb og en fjelltur, eller så lever dere ut en fantasiidentitet på KG og lyver så det renner av dere. Anonymkode: 63e0a...cbe Jeg har ikke venner av motsatt kjønn. Likevel, jeg ville heller hatt venner av motsatt kjønn, enn å bli en person som sitter og mobber fremmede folk på internett som flere av dere gjør, eller kaste seg på mobben fordi man er et flokkdyr som ikke kan tenke selv. Da har man virkelig sunket lavt! (Og bare drit i å forklare det med autisme eller lav selvfølelse eller noe annet, det er galt uansett, og jeg er brennsikker på at dere vet dette!) Anonymkode: f0be1...974 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #40 Skrevet 5. september 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er så morsomt med alle de som skal understreke hvor fritt og fint de har det selv, finner på både det ene og det andre med venner av motsatt kjønn. Enten så leser dere så fort at dere ikke tenker på forskjellen mellom en uskyldig øl og shuffle board etter jobb og en fjelltur, eller så lever dere ut en fantasiidentitet på KG og lyver så det renner av dere. Anonymkode: 63e0a...cbe Jeg skjønner ikke, er det å gå fjelltur med folk på noe vis verre enn å ta en øl? Altså, jeg er jo ofte på fjellet med mine kollegaer av det motsatte kjønn fordi vi deler den interessen, men jeg går ikke ut og drikker øl med dem. Du får jo bare tro jeg har en fantasiidentitet, det spiller ingen rolle for meg hva du tror. Jeg forstår uansett ikke at dette er noe som er vanskelig å tro. Kanskje fordi du selv er så lite aktiv at du tror det er en stor greie å gå på fjelltur med folk. Anonymkode: df94c...88d 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå