Gå til innhold

Fritidsaktivitet med kollega av motsatt kjønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om at kjæresten finner på ting på fritiden med sin kvinnelige kollega? Som feks, fjelltur, fisketur osv.?

Anonymkode: 576db...4e3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uproblematisk. Jeg har selv venner av motsatte kjønn. 

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor er ikke du med? 

Tenker at om du ikke vil bli med, så må noen andre bli med. Selv om den er litt på kanten. 

Jeg er en sånn dame som er med menn på tøffe turer fordi konene deres ikke vil. Men jeg påser også at disse konene ikke skal føle at jeg er en trussel. Så det er greit at de får vite hvem jeg er og møte meg også. 

Anonymkode: 754e4...f3b

• Liker 3
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er ikke du med? 

Tenker at om du ikke vil bli med, så må noen andre bli med. Selv om den er litt på kanten. 

Jeg er en sånn dame som er med menn på tøffe turer fordi konene deres ikke vil. Men jeg påser også at disse konene ikke skal føle at jeg er en trussel. Så det er greit at de får vite hvem jeg er og møte meg også. 

Jeg skulle gjerne vært med selv men jeg har jobb når han har fritt de dagene  han tenker å gjøre slike ting. 

Jeg kjenner jeg ikke er komfortabel med dette, men jeg vil heller ikke vise at jeg blir sjalu hvis dette er noe som er normalt og greit

Hi

Anonymkode: 576db...4e3

• Liker 3
Skrevet

Garantert utro, hvis ikke fysisk så mentalt. Men nesten helt sikkert fysisk. Man må ha mye bedre kontroll på kjæresten sin enn det.

Anonymkode: 63e0a...cbe

• Liker 9
Skrevet

Jeg hadde nok ikke satt pris på om dama mi dro på fjelltur etc med en mannlig kollega. Hadde nok tenkt litt av hvert..

Anonymkode: d759e...3b8

• Liker 9
Skrevet

Unnskyld meg, men er det vanlig å henge med motsatt kjønn når man har kjæreste? 

Anonymkode: 39941...c12

• Liker 11
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hvorfor ikke? Om man har felles interesser velig merke. Jeg har en god kompis og samboeren min har ei god venninne. Ikke noe styr det. Overnatting alene er ikke greit for oss da. Men dette har vi kommet frem til sammen

Anonymkode: 9f8cb...6b0

• Liker 6
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde aldri kunnet være i et forhold med noen som skulle kontrollere eller godkjenne hvem jeg omgås og jeg kunne heller aldri tengt meg å utøve den typen kontroll heller. Jeg elsker partneren min, men venner er også viktig og de fleste av mine (ganske få) nære venner er av det motsatte kjønn. Har aldri hatt sex med noen av de.

Stoler man ikke såpass på hverandre at man klarer å gi hverandre elementær frihet er forholdet uansett ikke liv laga etter min mening.

• Liker 16
Skrevet
11 minutter siden, Jdz skrev:

Jeg hadde aldri kunnet være i et forhold med noen som skulle kontrollere eller godkjenne hvem jeg omgås og jeg kunne heller aldri tengt meg å utøve den typen kontroll heller. Jeg elsker partneren min, men venner er også viktig og de fleste av mine (ganske få) nære venner er av det motsatte kjønn. Har aldri hatt sex med noen av de.

Stoler man ikke såpass på hverandre at man klarer å gi hverandre elementær frihet er forholdet uansett ikke liv laga etter min mening.

Tror ikke det handler om å ikke stole på, men heller at det ikke føles naturlig for alle. For meg er det ikke naturlig å ha noe vennskap med en mann, utenom mannen min og andre i familien.. 

Føles det naturlig for noen, burde man snakke om slike ting i forholdet, hvis ikke blir det som du sier mangel på frihet. 

• Liker 4
Skrevet

Vil han være utro kan han like gjerne være det på wc på jobb med dama. Vis deg litt dramafri og kul, så bedrar han deg kanskje ikke heller.

Jeg dro på tur med en kompis i 14 dager, vi hadde hver vår kjæreste hjemme, null stress.

Anonymkode: ffa96...4d9

• Liker 8
Skrevet
20 minutter siden, Jdz skrev:

Det som er hundre prosent sikkert er at du aldri har hatt og aldri kommer til å få noen kjæreste. Du kan late så mye du vil på KG at du har kjæreste, men vi alle, inkludert du, vet at i virkeligheten sitter du og andre som skriver som deg og later som dere er både i forhold og single på en gang. Dere er så lett gjennomskuelige.

Anonymkode: f5adb...3ea

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som er hundre prosent sikkert er at du aldri har hatt og aldri kommer til å få noen kjæreste. Du kan late så mye du vil på KG at du har kjæreste, men vi alle, inkludert du, vet at i virkeligheten sitter du og andre som skriver som deg og later som dere er både i forhold og single på en gang. Dere er så lett gjennomskuelige.

Atte hæ? 😂 Jeg og mannen min gjennom 14 år har begge venner av motsatt kjønn, uten at noen av oss har problemer med det. Jeg har mer enn nok selvtillit til å være trygg på at han holder seg på matta. 

Han reiser i jobben, og har masse muligheter til å være utro i andre land, og jeg stresser ikke med det heller. Han har valgt meg, og det er sånn det funker. 😂

Føles mye bedre tipper jeg, enn å være så usikker på seg selv og forholdet sitt som en del folk i denne tråden.. 😅 

Anonymkode: 2a32d...324

• Liker 11
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bull shit. 

Jeg sliter med lav selvfølelse i forhold. Men med min så synes jeg faktisk det var bra han har venner av det andre kjønn. De jeg kjenner selv så klart. Damer med integritet. Og han snakket mye med de. Noe jeg setter pris på. For de kan fortelle han litt om damer som ikke jeg kan si til han. Som for eksempel å si ifra at han må skjerpe seg 😂 

Men damer jeg ikke kjente (kun en) stolte jeg ikke på. For hun kjente jeg ikke selv om vi hadde felles venner. 

Men jeg har selv flere mannlige venner jeg vil ha i mitt liv. Og må godta at han også hadde. 

• Liker 5
Skrevet

Altså, det er stor forskjell på folk, min mann har flere kvinnelige kollegaer og hadde ikke reagert om han hadde vært med alle utenom en på fritiden.. Men hun er klassisk eksempel på løs tøs, selv ene kollegaen som og er venninnen hennes reagerer på oppførselen...

• Liker 2
Skrevet

Jeg har aldri opplevd å ha mannlige venner som ikke har en annen agenda. Alle menn jeg har vært kompis med i løpet av livet har på ett eller annet tidspunkt fått følelser for meg, eller prøvd å ligge med meg. Uten unntak. Derfor er jeg skeptisk til venner av motsatt kjønn. 

Anonymkode: 8abfe...047

• Liker 12
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Atte hæ? 😂 Jeg og mannen min gjennom 14 år har begge venner av motsatt kjønn, uten at noen av oss har problemer med det. Jeg har mer enn nok selvtillit til å være trygg på at han holder seg på matta. 

Han reiser i jobben, og har masse muligheter til å være utro i andre land, og jeg stresser ikke med det heller. Han har valgt meg, og det er sånn det funker. 😂

Du trenger ikke å lage en fantasihistorie for min del. Jeg VET at du ikke er i et forhold, og neppe kommer til å bli i et heller.

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri opplevd å ha mannlige venner som ikke har en annen agenda. Alle menn jeg har vært kompis med i løpet av livet har på ett eller annet tidspunkt fått følelser for meg, eller prøvd å ligge med meg. Uten unntak. Derfor er jeg skeptisk til venner av motsatt kjønn. 

Anonymkode: 8abfe...047

Når noen i tillegg begynner å fable om at de ønsker at mannen skal bygge opp og ha nær relasjon med andre damer, så skjønner man at her sitter det en god del undertrykte damer som ikke kan stå opp for seg selv.

• Liker 5
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får tro hva du vil 😆 Jeg har hatt samme kjæreste i 17 år. Gift i 7 av de. Hvorfor i alle dager skulle jeg lyve om det som anonym bruker på et forum?

Anonymkode: d16cd...eaf

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke å lage en fantasihistorie for min del. Jeg VET at du ikke er i et forhold, og neppe kommer til å bli i et heller.

Når noen i tillegg begynner å fable om at de ønsker at mannen skal bygge opp og ha nær relasjon med andre damer, så skjønner man at her sitter det en god del undertrykte damer som ikke kan stå opp for seg selv.

Du burde søke hjelp...

• Liker 12
Skrevet

Jeg har venner av begge kjønn og det har mannen min også, det har aldri vært noe problem for oss. 

Anonymkode: 5f988...38a

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...