AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #1 Del Skrevet 4. september 2019 Jeg har alltid leid fra biblioteket og har ofte hatt det fint. Slipper å stresse med å selge de når jeg var ferdig osv. Hva tenker dere? Anonymkode: a14e3...e4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #2 Del Skrevet 4. september 2019 Kjøpe. Slipper å stresse med å måtte levere de inn hvis noen andre skal låne de, noe det ofte er. Og da vet man jo aldri om man har de når man trenger de. Jeg liker også å markere rett i boka i noen fag. Anonymkode: f2f51...b94 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #3 Del Skrevet 4. september 2019 Jeg kjøper brukt. Jeg kan ikke låne for jeg bruker både å markere og notere i boka underveis. Anonymkode: 38423...a80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #4 Del Skrevet 4. september 2019 Kommer sikkert an på studiene. Jeg studerer på et studie hvor man i liten grad er avhengig av pensumbøkene. Jeg trenger derimot pensumbøkene enkelte ganger til å slå opp ting og da bruker jeg bibliotekbøkene som ikke er til hjemlån. Bøkene som er til hjemlån er som regel utlånt og om jeg først får låne bøkene så får jeg kun ha dem i en periode før nestemann på ventelista skal låne bøkene. Da jeg studerte på et annet studie brukte vi pensumbøkene hele tiden og da var det upraktisk å bruke bibliotekbøkene som ikke er til hjemlån. For da kunne jeg jo risikere å ikke få gjort noe en lesedag om noen andre brukte bøkene. Anonymkode: 27e11...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #5 Del Skrevet 5. september 2019 Jeg kjøper alt nytt, og selger ikke etterpå heller fordi jeg trenger de videre. Bruker fremdeles bøker fra førsteår på bachelor, og nå skriver jeg masteroppgave. Men det er sikkert veldig variabelt fra studie til studie hvor relevant tidligere pensum er. Anonymkode: 71b53...8c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå