Gå til innhold

Har jeg dritti på leggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gått med på å innlede ett seksuelt forhold hvor vi ikke ligger med andre, og ble enig om at vi tar ting som det kommer dersom kjemien stemmer. Vi skriver daglig/nesten hele dagen, men det meste omhandler sex. Såpass mye at jeg synes snart det blir rart å starte enn samtale om personlige ting/andre ting. Vi bor fire timer unna hverandre, og kan derfor ikke treffes så ofte da begge arbeider turnus. Har dere tips til hvordan jeg bør gå frem? For min del fungerer det ikke å ha en ff så langt borte, dvs jeg ønsker ikke å fortsette dette over tid og binde meg til han, dersom dette ikke kan utvikle seg. 

Anonymkode: fe74f...018

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skrives nok driti, ikke dritti.

Anonymkode: 3d278...3f4

• Liker 1
Skrevet

Du har testa det og nå funnet ut at du ikke vil ha en ff likevel. Er ikke verre enn det. Men nå må du si i fra til han. Så da er kanskje alternativet at dere dater og er eksklusive hvis dere er enige

Skrevet
6 minutter siden, juliet capulet skrev:

Du har testa det og nå funnet ut at du ikke vil ha en ff likevel. Er ikke verre enn det. Men nå må du si i fra til han. Så da er kanskje alternativet at dere dater og er eksklusive hvis dere er enige

Jeg vet ennå alt for lite om han til å inngå noe fast forhold, som verdier, livssyn, familieforhold og andre ting som er viktig for meg. Kun at kjemien stemmer utrolig bra i senga og at jeg føler meg vel og avslappet sammen med han. Vet ikke om det vi gjør kan kalles dating? Men ja, får ta en prat om hva han tenker neste gang vi møtes kanskje. Tips til hvordan jeg kan legge det frem, uten at han skal tro jeg er stormforelska og ta halen mellom beina å løpe sin vei? 

Ts

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skrives nok driti, ikke dritti.

Det heter ikke driti, heller!! 

Anonymkode: 68860...0bc

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det heter ikke driti, heller!! 

Nei egentlig heter det "bæsja på leggen" og "drite seg ut". Men det skrives allikevel driti,ikke dritti. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei egentlig heter det "bæsja på leggen" og "drite seg ut". Men det skrives allikevel driti,ikke dritti. 

Nei. 

Kun på nynorsk, eller «Oslodialekt». Ellers heter det ‘dritt’. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei. 

Kun på nynorsk, eller «Oslodialekt». Ellers heter det ‘dritt’. 

Oslo.🥰

Anonymkode: ad06d...31f

Skrevet

Jeg skriver som jeg prater, si! Kan dere ikke komme med noen gode tips til spørsmålet mitt heller 😁

ts

Skrevet

Okay, så du kan se for deg et potensielt forhold på sikt, når dere blir bedre kjent. Jeg hadde droppet sexen og heller fokusert på å bli kjent med han på andre måter. Akkurat nå er det liksom torsdag kveld kl 20 hos han (?). Spør om han vil finne på noe annet. Og dropp de seksuelle samtalene. 

:) 

Anonymkode: be744...79e

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okay, så du kan se for deg et potensielt forhold på sikt, når dere blir bedre kjent. Jeg hadde droppet sexen og heller fokusert på å bli kjent med han på andre måter. Akkurat nå er det liksom torsdag kveld kl 20 hos han (?). Spør om han vil finne på noe annet. Og dropp de seksuelle samtalene. 

:) 

Anonymkode: be744...79e

Det er noen issues, men foreløpig ja 🙂  Siden det er så lang reisevei så blir det som oftest overnatting, men kan jo prøve å finne på noe offentlig foruten om måltid ute. Så vist jeg vet har vi forskjellige hverdagslige interesser med unntak av trening, så det hadde vært spennende å utforske. Tips? Takk for svar! 

Ts

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gått med på å innlede ett seksuelt forhold hvor vi ikke ligger med andre, og ble enig om at vi tar ting som det kommer dersom kjemien stemmer. Vi skriver daglig/nesten hele dagen, men det meste omhandler sex. Såpass mye at jeg synes snart det blir rart å starte enn samtale om personlige ting/andre ting. Vi bor fire timer unna hverandre, og kan derfor ikke treffes så ofte da begge arbeider turnus. Har dere tips til hvordan jeg bør gå frem? For min del fungerer det ikke å ha en ff så langt borte, dvs jeg ønsker ikke å fortsette dette over tid og binde meg til han, dersom dette ikke kan utvikle seg. 

Hvis du har driti på leggen,så skift bukse fremfor å gå inn her å sutre.

Anonymkode: 9f3c3...fe0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...