AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #1 Skrevet 4. september 2019 Jeg er 29, mannen 37. Jeg vurderer å ta videreutdanning som varer i 3år. Men jeg ønsker heller ikke være for gammel før jeg blir ferdig med barn. Vi har et barn sammen på 5 og han har et barn fra før på 14år. Synest også det blir veldig stort sprang mellom barna. Jeg sitter virkelig med et dilemma inni meg, jeg er normalt en person som vet hva jeg vil! Men her kjenner jeg at jeg ikke gjør det. Noen som har hatt samme dilemma? Hva mener du er best og hvorfor? Anonymkode: fd03f...8b5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #2 Skrevet 4. september 2019 Barn 😊så studie når det nærmer seg året, da kan du være fleksibel ift bhg plass osv Anonymkode: 34fdd...cff 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #3 Skrevet 5. september 2019 Personlig ville jeg tenkt på aldersforskjell og valg barn først. Men du har masaange år på deg til å gjøre begge deler ☺️ Anonymkode: 757d8...bdd
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #4 Skrevet 5. september 2019 Hadde ikke giddet å få et barn til og slite meg ut i flere år fremover. Ville satser på videreutdanning. Anonymkode: ffd79...464
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #5 Skrevet 5. september 2019 Få barn nå hvis du ønsker deg det og ta videreutdanning når barnet er 1 år. Anonymkode: 4512e...5c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå