Gå til innhold

Hardhendt date

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skal ikke presse deg til å anmelde, men fremgangsmåten ligner på den jeg ble utsatt for. Han er nå dømt til 4 år i fengsel. Han er dømt på bakgrunn av en troverdighetsvurdering og ikke p.g.a fysiske bevis. 

Men jeg anbefaler deg å ta kontakt med livskrisehjelpen på nærmeste legevakt. De tilbyr gratis samtaler til voldtektsofre, og jeg tror du kan ha godt av å snakke med noen. 

Endret av The Kitten
  • Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig forsiktig med å kalle noe for en voldtekt og det skal MYE til før jeg kaller noe for en voldtekt, Men dette her kan jeg faktisk ikke si at ikke var en voldtekt. Ja, du har blitt voldtatt.. 

Anonymkode: 60875...661

• Liker 13
Skrevet

Fantasier og virkelighet er to forskjellige ting. Begge må line og ville!

• Liker 2
Skrevet

Hadde dere avtalt på forhånd å leve ut en sånn fantasi vil jo dette være greit, i hvert fall hvis dere har avtalt et eller annet ord for stopp. At han lever ut sin voldtekstfantasi på deg uten at du vil er jo nettopp voldekt. Dvs. han kommer nok også til å voldta flere jenter i fremtiden fordi han ser ikke grensen. Klarer du, bør du anmelde. 

Anonymkode: fd043...556

• Liker 4
Skrevet

Som aktiv utøver av ganske røff sex, som ofte involverer voldtektsfantasier, kan jeg rope dette klart og tydelig ut: DETTE VAR EN VOLDTEKT!

Han ignorerte dine nei, han dreit i ditt samtykke, han holdt deg fast og ble stadig mer voldelig. Dette er ikke noe du har samtykket til, og heller ikke en skam du må bære.

• Liker 23
Skrevet

Tråden har feil heading. 

Dette var en krystallklar voldtekt. 

Så headingen burde være:  Voldtatt av daten. 

Anonymkode: 0ba83...086

• Liker 16
Skrevet

Forøvrig så betyr det ikke at det IKKE var voldtekt om ingen dømmes. Henlagt på bevisets stilling betyr bare at det er et vanskelig område å føre saker på, det er ingen frikjennelse - retten sier "vi vet ikke - har ikke fått til å entydig klarlagt hva som har skjedd"

Anonymkode: 63c79...8e9

• Liker 9
Skrevet

Man kan når som helst ta tilbake et samtykke. Å ha snakket om rape play er ikke engang et samtykke. At man må ha harde bevis i retten er ikke helt riktig, jeg har blitt trodd fordi jeg var troverdig og snakket rettferdig og logisk, mens hans løy og ble dømt. 

Anonymkode: 39456...332

• Liker 15
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forøvrig så betyr det ikke at det IKKE var voldtekt om ingen dømmes. Henlagt på bevisets stilling betyr bare at det er et vanskelig område å føre saker på, det er ingen frikjennelse - retten sier "vi vet ikke - har ikke fått til å entydig klarlagt hva som har skjedd"

Anonymkode: 63c79...8e9

Viktig poeng. 

Anonymkode: 2c36a...a91

• Liker 3
Skrevet

TS: Hvis du anmelder så skal du ikke være redd for at politiet tror anmelderen er falsk. Man går gjennom flere avhør, jeg var inne til 5 totalt. Det er ikke helt slik AB...566 fremstiller det, at du gir din forklaring, han sier det var frivillig og så blir du anklaget for falsk anmeldelse. Så det skal du virkelig ikke bekymre deg for.

• Liker 14
Skrevet

Ts, bare vit at skammen du nå føler er vanlig og normal, og du er ikke noe dårlig menneske om du ikke anmelder. Det må du kjenne på selv. Men det er lurt å ta det opp med behandler. Vedkommende vil neppe råde deg i en bestemt retning, men du kan få sortert litt. 

Du er helt klart utsatt for voldtekt. Fyren er en dritt. 

Stor klem. ❤️

Anonymkode: 2c36a...a91

• Liker 6
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har datet en helt fantastisk fyr, og han har behandlet meg som en prinsesse og oppvartet meg på alle mulige måter. 

Ikke for å disse innlegget ditt, men det er et betydelig antall tråder her inne som starter med "en fantastisk fyr på alle måter".. 

Hvorfor skriver du sånn? Du skriver også at du var våt da du ble penetrert?? 

Foreslår at du binder han til sengen og penetrerer han med en squash og tvinger han til å spise en meter med banan på under 20 sekunder neste gang. 

• Liker 5
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har virkelig ikke det som trengs av guts til å anmelde. Han kommer til å få hele kretsen vår mot meg. Jeg går allerede i samtaler nettopp på grunn av traumer fra barne og ungdomsår. Jeg har allerede et skadet forhold til sex, jeg ser på meg selv som noe folk bare kan bruke. Jeg sliter med å kjenne på følelser. Jeg er allerede nokså flat. Jeg føler meg rimelig sinnssyk som ikke har noen reaksjon på dette her. Jeg føler jeg ikke har noe rett til å føle meg krenket siden jeg ble våt nedentil. 

Jeg vet ikke om jeg orker særlig mer nå. Jeg er så relasjonsskadd, jeg vil ha kontakt med følelser igjen og kjenne på kjærlighet og lykke, men jeg føler kun på skam skam skam. Nå når dette her skjedde, så fikk jeg på en måte enda en bekreftelse på at jeg ikke kan elske noen, eller bli elsket tilbake. 

TS

Anonymkode: 0deb2...5cf

Noen går rett i sjokk, noen reagerer senere, og noen heldige reagerer ikke så mye i det hele tatt. (sånn er det med ran, krig, ulykker etc også). Man skal være forsiktig med å insistere på at folk er "ødelagt". Jeg tror ikke det hjelper.

Du føler skam og får tanker om at du er verdiløs, så du reagerer jo. 

Forbrytelsen er like alvorlig uansett, og denne fyren hører hjemme i fengsel. 

Anonymkode: 105a9...5a6

• Liker 6
Skrevet

Det du beskriver er helt klart et overgrep.

Problemet med trussel og slikt er at du kan beskrive hva du følte mens en jury må anta hva det var rimelig for tiltalte å oppfatte det som. Slik du fremstiller det, så synes jeg det høres ut som om dette er noe han burde oppfattet som at samtykke ikke var tilstede.

Men hvis man skal legge til at all rimelig tvil skal komme tiltalte tilgode, så blir det nok ikke domfellelse på slikt grunnlag. Tiltalte har en forklaring på hvordan han tolket signalene.

Men det er IKKE det samme som at du ikke ble voldtatt (også juridisk) fordi en video av samme hendelse ville kunne fått han dømt.

Men nå er du ferdig med å date han, håper jeg? Men jeg vil råde deg til å kalle det en ubehagelig hardhendt hendelse istedet for voldtekt. Jeg tror det har nøyaktig samme effekt på de du ønsker å advare og er uangripelig i æreskrenkelse øyemed. Du beskriver dermed din side av en voldtekt uten å anta forsett fra hans side.

• Liker 1
Skrevet

Har dette hendt eller er det en fantasi? 

Anonymkode: 20f2e...89b

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har datet en helt fantastisk fyr, og han har behandlet meg som en prinsesse og oppvartet meg på alle mulige måter. 

En kveld vi var sammen, så løfter han meg fra sofa og over i sengen og begynner å kysse meg vilt. Jeg sier jeg vil vente med sex. Han fortsetter kyssingen og drar av meg buksa. Jeg sier tydelig NEI, jeg er IKKE i humør, og fjerner hendene hans mens jeg kniper sammen beina og vrir meg over på magen. Han legger seg oppå meg og sier at han liker når jeg gjør meg så kostbar. 

Jeg sier at han må komme seg av meg, men han sitter på begge beina mine, mens han presser hodet mitt til madrassen. Han stikker penis inn, og jeg er våt. Han sier at han vet at jeg liker det, og jeg orket ikke å stritte i mot. Mens han penetrerer meg så sier han at jeg må si at jeg ikke liker det. Jeg prøver å si det, men da holder han meg for nese og munn. Det var helt jævlig, men jeg tok meg selv i å bli med på den syke voldtektsfantasien hans. Jeg bare orket ikke å sloss han av meg. I tillegg var jeg redd for hvordan stemningen ville bli om jeg strittet mer i mot. Han var allerede hardhendt nok. Jeg lot han også gå ned på meg.... 

Jeg føler han gikk over en grense. Jeg fiket til han etter at han hadde gjort seg ferdig. Jeg sa at dette gjør du aldri igjen, men han sa at han ikke klarte å styre seg. 

Altså... ?? Dette er en venn av en venn i tillegg, og vi er i samme omgangskrets. Er disse fantasiene vanlige? Hva hadde skjedd om jeg hadde laget en større kamp ut av det hele? 

Du ble voldtatt.

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

En kveld vi var sammen, så løfter han meg fra sofa og over i sengen og begynner å kysse meg vilt. Jeg sier jeg vil vente med sex. Han fortsetter kyssingen og drar av meg buksa. Jeg sier tydelig NEI, jeg er IKKE i humør, og fjerner hendene hans mens jeg kniper sammen beina og vrir meg over på magen. Han legger seg oppå meg og sier at han liker når jeg gjør meg så kostbar. 

Jeg sier at han må komme seg av meg, men han sitter på begge beina mine, mens han presser hodet mitt til madrassen. Han stikker penis inn, og jeg er våt. Han sier at han vet at jeg liker det, og jeg orket ikke å stritte i mot. Mens han penetrerer meg så sier han at jeg må si at jeg ikke liker det. Jeg prøver å si det, men da holder han meg for nese og munn. Det var helt jævlig, men jeg tok meg selv i å bli med på den syke voldtektsfantasien hans. Jeg bare orket ikke å sloss han av meg. I tillegg var jeg redd for hvordan stemningen ville bli om jeg strittet mer i mot. Han var allerede hardhendt nok. Jeg lot han også gå ned på meg.... 

Jeg føler han gikk over en grense. Jeg fiket til han etter at han hadde gjort seg ferdig. Jeg sa at dette gjør du aldri igjen, men han sa at han ikke klarte å styre seg. 

Altså... ?? Dette er en venn av en venn i tillegg, og vi er i samme omgangskrets. Er disse fantasiene vanlige? Hva hadde skjedd om jeg hadde laget en større kamp ut av det hele? 

Stemningen var vel ikke akkurat på topp fra før av....

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg, brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

• Liker 1
Skrevet

Du må kontakte noen som kan hjelpe deg gjennom dette traumet. Du er blitt voldtatt. Du er uten skyld. Snakk med fastlegen din. Be om henvisning til en psykolog. Eller ta kontakt med psykolog tjenesten i kommune. De fleste kommuner skal nå ha et lav terskel tilbud med rask tilgang til psykolog.v

Anonymkode: 78688...bba

Skrevet

Heilt klart voldtekt. For ein drittsekk. Håper du kan legga det bak deg over tid, viktig at du får snakka med nokon som ikkje er i omgangskretsen din.

Skjønner du ikkje vil annmelda da. Eg gjorde heller ikkje det. Og folk som ikkje har vore i den situasjonen veit ikkje kor mykje det faktisk krevje å gjera noko sånt. Det hjelper heller ikkje, det hadde ikkje gjort noko forskjell. Men eg tipsa politiet annonymt med alle opplysninger eg hadde om det som skjedde. Dei veit nok om det, men ikkje kvem som vart utsatt.

Anonymkode: 33dac...880

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...