AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #1 Skrevet 4. september 2019 Jeg har datet en helt fantastisk fyr, og han har behandlet meg som en prinsesse og oppvartet meg på alle mulige måter. En kveld vi var sammen, så løfter han meg fra sofa og over i sengen og begynner å kysse meg vilt. Jeg sier jeg vil vente med sex. Han fortsetter kyssingen og drar av meg buksa. Jeg sier tydelig NEI, jeg er IKKE i humør, og fjerner hendene hans mens jeg kniper sammen beina og vrir meg over på magen. Han legger seg oppå meg og sier at han liker når jeg gjør meg så kostbar. Jeg sier at han må komme seg av meg, men han sitter på begge beina mine, mens han presser hodet mitt til madrassen. Han stikker penis inn, og jeg er våt. Han sier at han vet at jeg liker det, og jeg orket ikke å stritte i mot. Mens han penetrerer meg så sier han at jeg må si at jeg ikke liker det. Jeg prøver å si det, men da holder han meg for nese og munn. Det var helt jævlig, men jeg tok meg selv i å bli med på den syke voldtektsfantasien hans. Jeg bare orket ikke å sloss han av meg. I tillegg var jeg redd for hvordan stemningen ville bli om jeg strittet mer i mot. Han var allerede hardhendt nok. Jeg lot han også gå ned på meg.... Jeg føler han gikk over en grense. Jeg fiket til han etter at han hadde gjort seg ferdig. Jeg sa at dette gjør du aldri igjen, men han sa at han ikke klarte å styre seg. Altså... ?? Dette er en venn av en venn i tillegg, og vi er i samme omgangskrets. Er disse fantasiene vanlige? Hva hadde skjedd om jeg hadde laget en større kamp ut av det hele? Anonymkode: 0deb2...5cf
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 Populært innlegg #2 Skrevet 4. september 2019 Du ble voldtatt. Anonymkode: d90cb...7dc 60
Hansehan Skrevet 4. september 2019 #3 Skrevet 4. september 2019 Dette er helt klart en voldtekt. Jeg forstår om du ikke klarer å anmelde ham, men jeg er temmelig sikker på at du ikke er den første og heller ikke kommer til å bli den siste. 42
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #4 Skrevet 4. september 2019 Foreslår at du slutter å date en slik mann. Hvem vet hva han kommer med i fremtiden. Anonymkode: 63c79...8e9 20
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #5 Skrevet 4. september 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg redd for hvordan stemningen ville bli om jeg strittet mer i mot Ka faen? Du skal da ikke tenke på 'stemningen'. Det er voldtekt. Du sa klart og tydelig nei, flere ganger! Han burde du kutte ut, for det er ikke første gangen han vil gjøre det og det er sikkert ikke første gangen heller! Anonymkode: 78570...d7a 19
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #6 Skrevet 4. september 2019 Jeg kommer ikke til å møte denne fyren igjen. Jeg vil ikke havne i den situasjonen igjen. Jeg vil heller ikke anmelde på grunn av omgangskretsen vår, og fordi jeg på et punkt sluttet å stritte i mot. Jeg prøvde å ligge som en død fisk, for jo mer jeg kjempet i mot, jo hardere ble han. Det var derfor jeg ga meg. Jeg var redd han ville bli voldelig, forså skylde på lek og fantasier... TS Anonymkode: 0deb2...5cf 6
Hr. Aktiv Skrevet 4. september 2019 #7 Skrevet 4. september 2019 Jeg hadde grisebanket fyren. Skikkelig. Ikke et sted fra halsen og ned hadde forblitt urørt. 11
Hansehan Skrevet 4. september 2019 #8 Skrevet 4. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kommer ikke til å møte denne fyren igjen. Jeg vil ikke havne i den situasjonen igjen. Jeg vil heller ikke anmelde på grunn av omgangskretsen vår, og fordi jeg på et punkt sluttet å stritte i mot. Jeg prøvde å ligge som en død fisk, for jo mer jeg kjempet i mot, jo hardere ble han. Det var derfor jeg ga meg. Jeg var redd han ville bli voldelig, forså skylde på lek og fantasier... TS Anonymkode: 0deb2...5cf Har du noen å snakke med? Det kan hende du føler deg nummen nå, men at du vil slite etter hvert. Jeg tror det er lurt å gå til legen og få en henvisning til psykolog eller ta en telefon til Dixi. Du bør ikke slite med dette alene. Klem til deg! 13
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #9 Skrevet 4. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kommer ikke til å møte denne fyren igjen. Jeg vil ikke havne i den situasjonen igjen. Jeg vil heller ikke anmelde på grunn av omgangskretsen vår, og fordi jeg på et punkt sluttet å stritte i mot. Jeg prøvde å ligge som en død fisk, for jo mer jeg kjempet i mot, jo hardere ble han. Det var derfor jeg ga meg. Jeg var redd han ville bli voldelig, forså skylde på lek og fantasier... TS Anonymkode: 0deb2...5cf At du på et tidspunkt sluttet å stritter i mot og prøvde å ligge som en død fisk er klassisk reaksjon under et traume. Det betyr ikke at du var med på det, men at du hadde det man kaller en freeze reaksjon (fight, flight, freeze). Det betyr ikke at du var med på det eller at det han gjorde ble mer greit. Du ble voldtatt, og det er ikke din skyld. Anonymkode: d6f1c...970 41
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #10 Skrevet 4. september 2019 Hvis du trenger å snakke med noen anbefaler jeg deg Dixi Anonymkode: d6f1c...970 4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #11 Skrevet 4. september 2019 Voldtekt. Vil råde deg til å snakke med noen profesjonelle samt vurdere anmeldelse. Du kan kontakte legevakten i første omgang. Anonymkode: 2c36a...a91 8
Wonka Skrevet 4. september 2019 #12 Skrevet 4. september 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kommer ikke til å møte denne fyren igjen. Jeg vil ikke havne i den situasjonen igjen. Jeg vil heller ikke anmelde på grunn av omgangskretsen vår, og fordi jeg på et punkt sluttet å stritte i mot. Jeg prøvde å ligge som en død fisk, for jo mer jeg kjempet i mot, jo hardere ble han. Det var derfor jeg ga meg. Jeg var redd han ville bli voldelig, forså skylde på lek og fantasier... TS Anonymkode: 0deb2...5cf Jeg føler så med deg, stakkars. Vil bare få gi deg en veldig stor klem, passe på at du er trygg! Har du noen du kan fortelle dette til? Husk at dette ikke er din feil, du handlet helt riktig. Fyren er en kødd, og du burde anmelde. Forstår at det er vanskelig pga felles venner. Men du må ikke la han få slippe unna. Og det er viktig at du anmelder slik at han kanskje ikke får mulighet til å gjøre dette mot andre jenter. 11
jabx Skrevet 4. september 2019 #13 Skrevet 4. september 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kommer ikke til å møte denne fyren igjen. Jeg vil ikke havne i den situasjonen igjen. Jeg vil heller ikke anmelde på grunn av omgangskretsen vår, og fordi jeg på et punkt sluttet å stritte i mot. Jeg prøvde å ligge som en død fisk, for jo mer jeg kjempet i mot, jo hardere ble han. Det var derfor jeg ga meg. Jeg var redd han ville bli voldelig, forså skylde på lek og fantasier... TS Anonymkode: 0deb2...5cf At du til slutt bare ga opp er jo enda et tegn på at det er en voldtekt. 12
Hansehan Skrevet 4. september 2019 #14 Skrevet 4. september 2019 6 minutter siden, Wonka skrev: Jeg føler så med deg, stakkars. Vil bare få gi deg en veldig stor klem, passe på at du er trygg! Har du noen du kan fortelle dette til? Husk at dette ikke er din feil, du handlet helt riktig. Fyren er en kødd, og du burde anmelde. Forstår at det er vanskelig pga felles venner. Men du må ikke la han få slippe unna. Og det er viktig at du anmelder slik at han kanskje ikke får mulighet til å gjøre dette mot andre jenter. Jeg er enig i at man bør anmelde voldtekt hvis man klarer det. Samtidig; hvis en av jentene før henne (for meg framstår han som en klassisk serieovergriper) hadde anmeldt, så hadde kanskje TS sluppet dette, men det er en for stor byrde å legge på noen at de selv må gjøre noe de ikke makter for å beskytte andre. Men vanskelig, ja, absolutt! 5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #15 Skrevet 4. september 2019 Jeg har virkelig ikke det som trengs av guts til å anmelde. Han kommer til å få hele kretsen vår mot meg. Jeg går allerede i samtaler nettopp på grunn av traumer fra barne og ungdomsår. Jeg har allerede et skadet forhold til sex, jeg ser på meg selv som noe folk bare kan bruke. Jeg sliter med å kjenne på følelser. Jeg er allerede nokså flat. Jeg føler meg rimelig sinnssyk som ikke har noen reaksjon på dette her. Jeg føler jeg ikke har noe rett til å føle meg krenket siden jeg ble våt nedentil. Jeg vet ikke om jeg orker særlig mer nå. Jeg er så relasjonsskadd, jeg vil ha kontakt med følelser igjen og kjenne på kjærlighet og lykke, men jeg føler kun på skam skam skam. Nå når dette her skjedde, så fikk jeg på en måte enda en bekreftelse på at jeg ikke kan elske noen, eller bli elsket tilbake. TS Anonymkode: 0deb2...5cf 1
jabx Skrevet 4. september 2019 #16 Skrevet 4. september 2019 (endret) 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har virkelig ikke det som trengs av guts til å anmelde. Han kommer til å få hele kretsen vår mot meg. Jeg går allerede i samtaler nettopp på grunn av traumer fra barne og ungdomsår. Jeg har allerede et skadet forhold til sex, jeg ser på meg selv som noe folk bare kan bruke. Jeg sliter med å kjenne på følelser. Jeg er allerede nokså flat. Jeg føler meg rimelig sinnssyk som ikke har noen reaksjon på dette her. Jeg føler jeg ikke har noe rett til å føle meg krenket siden jeg ble våt nedentil. Jeg vet ikke om jeg orker særlig mer nå. Jeg er så relasjonsskadd, jeg vil ha kontakt med følelser igjen og kjenne på kjærlighet og lykke, men jeg føler kun på skam skam skam. Nå når dette her skjedde, så fikk jeg på en måte enda en bekreftelse på at jeg ikke kan elske noen, eller bli elsket tilbake. TS Anonymkode: 0deb2...5cf Det er vel ikke så uvanlig å ikke nødvendigvis få en stor reaksjon med en gang. Når det gjelder det med å bli våt, så hender det ofte ikke sjeldent at den som utsettes for voldtekt får orgasme. Det betyr ikke at vedkommende nyter voldtekten eller tenner på det, men det er en forsvarsmekanisme i kroppen som prøver å minimere skader. Endret 5. september 2019 av jabx 9
Hansehan Skrevet 4. september 2019 #17 Skrevet 4. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har virkelig ikke det som trengs av guts til å anmelde. Han kommer til å få hele kretsen vår mot meg. Jeg går allerede i samtaler nettopp på grunn av traumer fra barne og ungdomsår. Jeg har allerede et skadet forhold til sex, jeg ser på meg selv som noe folk bare kan bruke. Jeg sliter med å kjenne på følelser. Jeg er allerede nokså flat. Jeg føler meg rimelig sinnssyk som ikke har noen reaksjon på dette her. Jeg føler jeg ikke har noe rett til å føle meg krenket siden jeg ble våt nedentil. Jeg vet ikke om jeg orker særlig mer nå. Jeg er så relasjonsskadd, jeg vil ha kontakt med følelser igjen og kjenne på kjærlighet og lykke, men jeg føler kun på skam skam skam. Nå når dette her skjedde, så fikk jeg på en måte enda en bekreftelse på at jeg ikke kan elske noen, eller bli elsket tilbake. TS Anonymkode: 0deb2...5cf Jeg får følelsen av at du er ganske ung? Det er veldig trist at du føler deg så ødelagt! Og kroppslige reaksjoner kan man ikke styre i slike situasjoner, at du ble våt er akkurat like lite din feil som at brystvortene trekker seg sammen i kulden, eller at en mann kan få ereksjon av at penis gnis mot underbuksen, det er en ren fysiologisk reaksjon som overhodet ikke betyr at du på noen som helst måte var med på det. Klarer du å snakke om dette med terapeuten din? Husk at du er verdifull og elskbar, og at ingen i verden har noen rett til å bruke deg! 12
Jr.Garcon Skrevet 4. september 2019 #18 Skrevet 4. september 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har datet en helt fantastisk fyr, og han har behandlet meg som en prinsesse og oppvartet meg på alle mulige måter. En kveld vi var sammen, så løfter han meg fra sofa og over i sengen og begynner å kysse meg vilt. Jeg sier jeg vil vente med sex. Han fortsetter kyssingen og drar av meg buksa. Jeg sier tydelig NEI, jeg er IKKE i humør, og fjerner hendene hans mens jeg kniper sammen beina og vrir meg over på magen. Han legger seg oppå meg og sier at han liker når jeg gjør meg så kostbar. Jeg sier at han må komme seg av meg, men han sitter på begge beina mine, mens han presser hodet mitt til madrassen. Han stikker penis inn, og jeg er våt. Han sier at han vet at jeg liker det, og jeg orket ikke å stritte i mot. Mens han penetrerer meg så sier han at jeg må si at jeg ikke liker det. Jeg prøver å si det, men da holder han meg for nese og munn. Det var helt jævlig, men jeg tok meg selv i å bli med på den syke voldtektsfantasien hans. Jeg bare orket ikke å sloss han av meg. I tillegg var jeg redd for hvordan stemningen ville bli om jeg strittet mer i mot. Han var allerede hardhendt nok. Jeg lot han også gå ned på meg.... Jeg føler han gikk over en grense. Jeg fiket til han etter at han hadde gjort seg ferdig. Jeg sa at dette gjør du aldri igjen, men han sa at han ikke klarte å styre seg. Altså... ?? Dette er en venn av en venn i tillegg, og vi er i samme omgangskrets. Er disse fantasiene vanlige? Hva hadde skjedd om jeg hadde laget en større kamp ut av det hele? Anonymkode: 0deb2...5cf Voldtektsfantasi og voldtekt er vel to ulike ting??? Hvorfor mener du at du ikke ble voldtatt? 4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #19 Skrevet 4. september 2019 Helt klart voldtekt. De som sier noe annet har ikke peiling. Anonymkode: 39456...332 7
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #20 Skrevet 4. september 2019 Etter å ha lest det du skriver ts så tenker jeg at dette helt klart var en voldtekt. Får skikkelig vondt av å lese hva du gikk gjennom. Det han gjorde mot deg er på ingen måte greit, uansett hva andre idioter finner på å skrive her inne. Anonymkode: 87664...039 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå