AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #1 Skrevet 4. september 2019 Jeg har startet på nytt studium i ny by. I et håp om å finne nye bekjentskaper og ha et sosialt nettverk, med tanke på at jeg har hatt noen ensomme år tidligere. Er ei normal jente på 24 med helt anminnelige interesser. Noe må være galt, siden ingen virker interessert i å bli bedre kjent med meg. Noe som kan sies er at jeg er en rolig type, men jeg gjør mitt ytterste for å virke hyggelig og føre samtaler for å bli kjent med andre. Dette har tydeligvis ikke falt i god jord, da ingen gidder å henge med meg. Det har allerede blitt dannet klikker og jeg føler ikke at jeg passer sammen med noen. Er folk å prate nogelunde greit med, men det virker ikke som de gidder å bli bedre kjent med meg. Greit nok at jeg ikke prater hull i hode på folk, men jeg er veldig obs på å virke hyggelig og imøtekommende likevel. Føler jeg virkelig gikk inn for å bli kjent med folk, men så har jeg bare blitt møtt med rejection. Noe må jeg gjøre galt. Enten så er det ikke min type folk, ellers så må det være noe rart med meg?? Skjønner virkelig ikke.. Er en bachelor jeg skal ta, så det kommer til å bli noen ensomme år fremover hvis ingen liker meg. Hva tenker dere jeg gjør galt? Anonymkode: 6e8f6...b38
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #2 Skrevet 4. september 2019 Kanskje du prøver for mye, slik at det virker unaturlig eller falskt hyggelig? Len deg tilbake og vær deg selv 😊 Anonymkode: 6859e...a27
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #3 Skrevet 4. september 2019 Hva slags studie går du? Har akkurat startet på bachelor selv, og fikk raskt venner, men bare ei som jeg nesten kan anse som bestevennen min allerede. Men hvert fall, dette var ikke for å gni det inn, men jeg synes det er spesielt viktigst at du finner én! Har du vært med på det sosiale og gitt av deg selv? Men er mange i klassen min også som ikke er interessert i å bli kjent med andre, javel tenker jeg da, da får dere ha det så fint, da er de ikke mine «type venner». Jeg liker folk som er åpne og de trenger bare være snille, så vil jeg gjerne være venn med de. Men ikke gi opp! Skolen har akkurat startet, vær deg selv og vær åpen mot å få venner, så får du plutselig en dag en venninne for resten av studie/livet!❤️ Anonymkode: 08db1...d82
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #4 Skrevet 4. september 2019 Hva med å lete litt etter de som sitter alene / bakerst? Jeg fant alle mine beste studievenninner på den måten:)! Anonymkode: 0185e...cf2 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #5 Skrevet 5. september 2019 Hvilken by studerer du i? Jeg har akkurat begynt i Oslo 😊 Anonymkode: 79a21...ab0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå