AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #1 Del Skrevet 4. september 2019 Hallo Tenkte å begynne med hjemmetrening, har mulighet 3 dager på rad i uken, og kanskje en gang i helgen. Har ellipsemaskin, måtte og noen tomflasker jeg fyller med vann. Burde kanskje kjøpe noen 0.5 kg vekter istedet. Jeg er 29 år, veier 47 kg, utrent. Hvor mye burde man begynne med? Burde man lage program? Vil ikke bygge muskler, bare komme i form og stramme opp litt.. Litt dvask 😂 Anonymkode: 716d9...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #2 Del Skrevet 4. september 2019 Sjekk ut videoene til funkygine og treningsfrue f.eks. mange tips til hjemmeøkter uten hjelpemidler. Anonymkode: 2c796...c51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #3 Del Skrevet 5. september 2019 Jeg ville funnet frem noen treningsvideoer. Ligger masse på youtube Anonymkode: 5ce01...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #4 Del Skrevet 6. september 2019 Takk for tips! Anonymkode: 716d9...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frankie1985 Skrevet 6. september 2019 #5 Del Skrevet 6. september 2019 Den raskeste veien til bedre form er å trene litt tungt med vekter, men det er mange øvelser med egen kroppsvekt man kan gjøre også, men ellipsemaskin er jo greit også for så vidt, en times tid der hver dag ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #6 Del Skrevet 6. september 2019 MadFit (Maddie Lymburner) på youtube har effektiv hjemmetrening med minimalt med utstyr. Anonymkode: 95535...559 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 7. september 2019 #7 Del Skrevet 7. september 2019 Vil anbefale Jillian Michaels sine treningsvideoer. 30 Day shred er veldig grei å starte med. Er en av bestselgeren på Amazon. Jeg så resultater ganske raskt. Vil anbefale å gradvis øke tyngden på vektene utover programmet. Funket veldig bra for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå