AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #1 Skrevet 4. september 2019 Hei. Jeg er først og fremst gravid som kan ha innvirkning for jeg har aldri følt det så «gnagete» å ha sex noen gang i mitt liv. Jeg er også spesielt utsatt for soppinfeksjon... Så det blir litt canesten krem og stikkpiller. Det virker som om skjeden min har klikka helt og er knusk tørr. Jeg og samboer kan ha veeeldig rolig samleie som oppvarming en stund (for det har funka best før), men det hjelper altså ikke. Smerten går IKKE bort. Det er bare et slit og helvete og bare vondt. Det føles faktisk ut som et gnagsår det å ha sex. Så vi har slitt ganske mye særlig det siste halvåret.. Er det noen som har tips til en skjede som min? Jeg bruker asan intimsåpe og prøver å ikke bruke for mye soppkrem. Men soppen liker seg hos meg så det er ikke så lett. Anonymkode: 6f48b...ef0
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #2 Skrevet 4. september 2019 Hva med å kjøpe vaginakrem for å smøre? Anonymkode: 5b085...da8
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #3 Skrevet 4. september 2019 Kutt ut såpe og sjekk om du kan bruke Diflucan mot soppen nå som du er gravid. Anonymkode: da1b2...d45
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #4 Skrevet 4. september 2019 Glidemiddel? Anonymkode: 8c165...dca
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #5 Skrevet 4. september 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kutt ut såpe og sjekk om du kan bruke Diflucan mot soppen nå som du er gravid. Anonymkode: da1b2...d45 Kan ikke desverre 😬 Var innom her om dagen hos lege og spurte ang. problemet mitt. 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Glidemiddel? Anonymkode: 8c165...dca Jeg har prøvd masse, det er like vondt uansett. Ingen effekt desverre 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å kjøpe vaginakrem for å smøre? Anonymkode: 5b085...da8 Jeg fant nettopp ut at dette var en mulighet via google heh! At ikke legen sa det??? 😂 Jeg skal kjøpe en i morgen fort som fy. Hvis du har en å anbefale så kjøøør på 😊 Anonymkode: 6f48b...ef0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå