Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2005 #1 Skrevet 15. mai 2005 jeg føler meg så unormal!! jeg har aldri fått et tungekyss og jeg er snart 18!! er ikke så stygg av utseende, og har fått "tilbud" til tungekyss ihvertfall 2 ganger, men trekker meg alltid unna da jeg venter på en annen som ikke vil ha meg! er jeg unormal?
Gjest gjest1 Skrevet 15. mai 2005 #2 Skrevet 15. mai 2005 Njæ, jeg fikk mitt første kyss da jeg var 16, og det er jo bare 2 års forskjell fra 18 (wuhu matte kan hun og). Ikkeno pes! Det skal jo helst skje naturlig, og ikkebare det første og beste du finner
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2005 #3 Skrevet 15. mai 2005 Neida, du er ikke unormal. Var selv 19 år før jeg fikk mitt første ordentlige kyss (Og når det først skjedde var det faktisk ganske så romantisk: Under Triumfbuen i måneskinn i Paris med verdens deiligste franskmann ), og jomfru til jeg var 23. Er nå 30, og angrer ikke på at jeg ventet. Alt kommer an på situasjonen, og hvordan du føler det der og da. Ikke la deg presse til noe du ikke føler er riktig, bare fordi du tror du er unormal (noe du altså ikke er). Du har plenty av tid til å både kysse og gjøre andre ting med gutter du blir forelsket i Men når det er sagt, så er ikke et kyss en altfor "big deal" heller, så det skader egentlig ikke å kaste seg ut i det, med en som du liker sånn tålelig godt. Trenger kanskje ikke være superforelsket i drømmeprinsen for å kline med noen heller... Men tilbake til spørsmålet ditt: Nei, du er ikke unormal. Bruk den tiden du føler for! Stine
Gjest Sukkerert Skrevet 15. mai 2005 #4 Skrevet 15. mai 2005 Tror nok det er mye vanligere enn vi får inntrykk av. Ikke mange som går rundt og skryter av å være ukysset når de er 18. Du får nok snart ditt første kyss. Og den heldige kommer nok til å synes det er fint at du 'har litt standard' når dte kommer til hvem du kysser.
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2005 #5 Skrevet 15. mai 2005 Du er da ikke unormal. Som du sier, du har avvist noen tilbud fordi du venter på noe bedre. Viser at du har omløp i hodet, krav og store ønsker for deg selv. Lykke til. Håper den andre snart skifter mening!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå