AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #1 Skrevet 4. september 2019 Jeg søkte om lån for to måneder siden og søknaden havnet i bunken med manuell behandling. Det har hele tiden stått at den skal være ferdig behandlet innen 4.9, som jo var idag. Ingen svar enda.. rimelig frustrert! Flere som ikke har fått svar, eller burde jeg ringe å purre??? Anonymkode: 31568...349
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #2 Skrevet 4. september 2019 Ring dem i morgen. Det samme skjedde meg, men jeg fikk pengene i dag. Anonymkode: 00000...640
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #3 Skrevet 4. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg søkte om lån for to måneder siden og søknaden havnet i bunken med manuell behandling. Det har hele tiden stått at den skal være ferdig behandlet innen 4.9, som jo var idag. Ingen svar enda.. rimelig frustrert! Flere som ikke har fått svar, eller burde jeg ringe å purre??? Anonymkode: 31568...349 Me too🤬 Anonymkode: b0f18...e9f
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #4 Skrevet 5. september 2019 Det er ikke noe poeng i å ringe og mase. Behandlingsdatoen er en cirka-dato, og søknaden vil nok bli behandlet ganske snart. Anonymkode: d9497...9df
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #5 Skrevet 5. september 2019 Har du betalt semesteravgiften og meldt deg opp til eksamen? Anonymkode: 26c4e...bc6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #6 Skrevet 5. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du betalt semesteravgiften og meldt deg opp til eksamen? Anonymkode: 26c4e...bc6 🤦♀️ Det er forskjell på behandling av søknaden og utbetaling av støtten Anonymkode: df6ab...bff
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #7 Skrevet 5. september 2019 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: 🤦♀️ Det er forskjell på behandling av søknaden og utbetaling av støtten Anonymkode: df6ab...bff Ok. Jeg oppfattet det slik da jeg var student at det å betale semesteravgift og melde seg opp til eksamen var en forutsetning for å få søknaden behandlet (og dermed klargjøres for utbetaling). Da fikk Lånekassen bekreftet at jeg faktisk var student, med rett på studiestøtte. Kan godt være det er to forskjellige ting, men det var ihvertfall en vanlig "feil" hos de som ventet og ventet på studielån. Anonymkode: 26c4e...bc6 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #8 Skrevet 5. september 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Jeg oppfattet det slik da jeg var student at det å betale semesteravgift og melde seg opp til eksamen var en forutsetning for å få søknaden behandlet (og dermed klargjøres for utbetaling). Da fikk Lånekassen bekreftet at jeg faktisk var student, med rett på studiestøtte. Kan godt være det er to forskjellige ting, men det var ihvertfall en vanlig "feil" hos de som ventet og ventet på studielån. Anonymkode: 26c4e...bc6 Nei, det er kun for å få støtten utbetalt at dette er et krav. Selve søknaden blir behandlet uavhengig av det. Anonymkode: df6ab...bff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå