AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #1 Skrevet 4. september 2019 Dere menn som spruter for raskt til vanlig, eller har gjort det tidligere. Har det noe med dama å gjøre? Hvis du synes dama er veldig deilig vil du da komme raskere enn hvis ikke? Hva er grunnene til at du eventuelt kommer for raskt? Da tenker jeg innen 2 minutter. Anonymkode: d95a1...9ba
Darkrobin27 Skrevet 4. september 2019 #2 Skrevet 4. september 2019 Jeg ønsker jeg kunne ha sprutet rask som mange av mennene gjør.. Jeg klarer aldri og komme med en jente jeg, er for nervøs. Kan knulle å bli sugd i en time uten at jeg i det hele tatt er i nærheten skyldes death grip syndrome 100% 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #3 Skrevet 4. september 2019 Typen min spruter raskere da han puler meg bakfra, fordi dette er det han liker mest og tenner av mest. så ja handler om noe med det Anonymkode: 574e5...c3e 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #4 Skrevet 4. september 2019 Noen er kjempefølsomme og vil komme så raskt uansett hvordan dama ser ut. Ofte bruker de det som unnskyldning, at du er så deilig og derfor kommer de raskt, men det er ikke tilfellet som regel. Noen syns det er flaut å komme så raskt, og prøver å dekke over det. Finnes triks for at han skal holde ut lenger, men har ikke hørt om noen det har funket for. Anonymkode: 35aa5...e8b 1
Sphere Skrevet 4. september 2019 #5 Skrevet 4. september 2019 Det kan være mange grunner til at en mann kommer raskt. For min del handler det om mye spenning i kroppen og nervøsitet rundt ny partner. Etterhvert går det seg til for min del. Det kan også være lenge siden sist han har hatt sex, at han tenner ekstremt på deg, at det er spesielt deilig med deg, at du gjør noe som er spesielt deilig, eller at han rett og slett er såpass følsom der nede. Det finnes en del øvelser han kan ta, for å bli mer oppmerksom på når han kommer, og for å lære seg å holde igjen. Det er anbefalt å ikke overdrive treningen, da han plutselig kan få motsatt problem.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #6 Skrevet 4. september 2019 Det kan være flere årsaker, dersom han synes du er veldig deilig er det absolutt noe som korter ned tiden...kan sikkert ha en sterk effekt på enkelte. Men også evnen til å holde igjen, og hvor lenge det er siden sist spiller inn. Anonymkode: 45186...42b
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #7 Skrevet 4. september 2019 Det er først og fremst fysiske årsaker. Det er rett og slett for godt. Ser egentlig ikke på det som noe problem. For det første varierer det fra gang til gang, og dessuten går det alltids an med en runde nummer to. Ren penetrering blir også litt monotont etter noen minutter, og jeg kunne ikke tenke meg å holde på kun med det i evigheter uansett. Anonymkode: f3d2d...d69 1
Hr. Aktiv Skrevet 4. september 2019 #8 Skrevet 4. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere menn som spruter for raskt til vanlig, eller har gjort det tidligere. Har det noe med dama å gjøre? Hvis du synes dama er veldig deilig vil du da komme raskere enn hvis ikke? Hva er grunnene til at du eventuelt kommer for raskt? Da tenker jeg innen 2 minutter. Anonymkode: d95a1...9ba Ja det kan hende hvis man er overtent eller for ivrig. Med alderen så får man bedre kontroll på sakene slik at man kan justere trykket på penis eller om nødvendig stoppe helt for å holde igjen slik. I mine forhold har damene endret seg radikalt sånn at det i seg selv var avtennende.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #9 Skrevet 5. september 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere menn som spruter for raskt til vanlig, eller har gjort det tidligere. Har det noe med dama å gjøre? Hvis du synes dama er veldig deilig vil du da komme raskere enn hvis ikke? Hva er grunnene til at du eventuelt kommer for raskt? Da tenker jeg innen 2 minutter. Anonymkode: d95a1...9ba Som regel fordi jeg tenner veldig mye på henne og/eller hvis hun er trangere enn jeg er vant til. Kan fungere å runke hardt å gjøre penis mindre følsom hvis dama er trangere enn jeg er vant til men ikke alltid. Anonymkode: 8de23...600
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #10 Skrevet 5. september 2019 Typen min kommer på 2-5 minutt.. Tok det som et kompliment i begynnelsen, men fy så kjedelig det blir etterhvert. Har forsøkt forskjellige metoder for å forlenge det men ingentkng har funket så langt. Han er veldig fornøyd med det slik det er da, så det står vel kanskje på innsatsen hans... Det ble verre da han la på seg litt. Anonymkode: c858a...a19 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #11 Skrevet 5. september 2019 Mannen min er mest følsom i begynnelsen av akten. Er jeg for voldsom da, så kan han komme på under 2 min.. Men så går det seg til, når vi har hatt noen pauser. Jeg digger det, men hadde ikke digget det dersom han ikke hadde stoppet for å holde igjen.. 😜 Anonymkode: e60b2...911
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #12 Skrevet 5. september 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Typen min kommer på 2-5 minutt.. Tok det som et kompliment i begynnelsen, men fy så kjedelig det blir etterhvert. Har forsøkt forskjellige metoder for å forlenge det men ingentkng har funket så langt. Han er veldig fornøyd med det slik det er da, så det står vel kanskje på innsatsen hans... Det ble verre da han la på seg litt. Anonymkode: c858a...a19 To minutter ser jeg at blir kort, men 5 minutter er jo omtrent på snittet når det kommer til ren penetrering. Fra naturens side er det ikke naturlig at det tar for lang tid, så alt over 5 minutter bør man ta som en bonus. Dessuten er det mye annet man kan finne på, i tillegg til en runde nummer to. Anonymkode: f3d2d...d69 1
Bamseklemmer Skrevet 5. september 2019 #13 Skrevet 5. september 2019 Kjipt hvis man kommer etter 2 minutter og snur seg da, 5-7 minutter er normalt som noen skriver over. Kunsten er vel å fortsette til dama blir fornøyd. Ømt tema for menn med disse plagene, men jeg trente meg frem til den jeg er i dag. Idag kan jeg holde på til det kommer blårøyk ut av den😂Det er en sånn deilig følelse at du vet at dama kommer flere ganger før du selv kommer i runde 2🤫Litt hevnaktig skjult glis får jeg da😂
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #14 Skrevet 5. september 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: To minutter ser jeg at blir kort, men 5 minutter er jo omtrent på snittet når det kommer til ren penetrering. Fra naturens side er det ikke naturlig at det tar for lang tid, så alt over 5 minutter bør man ta som en bonus. Dessuten er det mye annet man kan finne på, i tillegg til en runde nummer to. Anonymkode: f3d2d...d69 Ja 5 minutter er mere normalt. Men merker at med ei dame kan jeg holde ut 30 minutter med, mens ei annen 5 minutter. Det går litt på seksuell kjemi, våthet, friksjon og hvor kåt jeg er på dama har jeg merket. Anonymkode: 8de23...600
TomHm Skrevet 5. september 2019 #15 Skrevet 5. september 2019 Jo kåtere jeg er, jo fortere kommer jeg. Det har mye og si hvor ny dama er og hvor lang tid siden forrige utløsning, samt humør osv.. Ved å kun ha vanlig kjedelig sex kan jeg holde like lenge som kondisen, med mindre det er ei relativt ny fin dame.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #16 Skrevet 5. september 2019 7 timer siden, TomHm skrev: Jo kåtere jeg er, jo fortere kommer jeg. Det har mye og si hvor ny dama er og hvor lang tid siden forrige utløsning, samt humør osv.. Ved å kun ha vanlig kjedelig sex kan jeg holde like lenge som kondisen, med mindre det er ei relativt ny fin dame. La oss si du har vært i ett forhold med ei dame i 10år og deretter har der med en kjempe fin og yngre dame. ville du da kommet raskt? ville bare vite hva som var grunnen til at han ene jeg hadde sex med kom innen 1 minutt. Det var ikke lenge akkurat.. kanskje mindre. Anonymkode: d95a1...9ba
TomHm Skrevet 5. september 2019 #17 Skrevet 5. september 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: La oss si du har vært i ett forhold med ei dame i 10år og deretter har der med en kjempe fin og yngre dame. ville du da kommet raskt? ville bare vite hva som var grunnen til at han ene jeg hadde sex med kom innen 1 minutt. Det var ikke lenge akkurat.. kanskje mindre. Anonymkode: d95a1...9ba Ville nok ha sliti med å holde igjen ja. Under et minutt skal litt til da, jeg pleier å ta pause viss jeg kjenner at det er på vei litt for tidlig. Har hendt et par ganger at jeg har vært så kåt at jeg har kommet av å bare stikke den inn, men kun i nye forhold med stemninga på topp. En fordel med å komme tidlig for min del, er at da er jeg fort klar for en ny runde 😁
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #18 Skrevet 6. september 2019 På 4.9.2019 den 20.24, AnonymBruker skrev: Dere menn som spruter for raskt til vanlig, eller har gjort det tidligere. Har det noe med dama å gjøre? Hvis du synes dama er veldig deilig vil du da komme raskere enn hvis ikke? Hva er grunnene til at du eventuelt kommer for raskt? Da tenker jeg innen 2 minutter. Anonymkode: d95a1...9ba Om musa er ganske trang kan det gå kjapt ja. Anonymkode: 4e198...7bc 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #19 Skrevet 6. september 2019 Spruter mye fortere om jeg tenner mye på dama , enn om jeg ikke gjør det Anonymkode: f8cca...66e
Gjest Warrior Skrevet 6. september 2019 #20 Skrevet 6. september 2019 Noen er bare veldig følsomme, og noen er så tent på dama at det går fort. Hva så egentlig? Hvorfor blir noen flau? Er jo bare å knulle igjen. Prøve å holde ut så lenge så mulig, og går det ikke så går det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå