Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst å investere i en god babycall. En sånn en som kan vise temperatur og med kamera, helst god lyd for jeg kommer til å være redd for at baby ikke skal puste osvosv hehe. Jeg tror en god babycall kan gi meg litt mer kontroll over spedbarnslivet og angsten (jeg sliter vanligvis ikke med angst så blir kanskje feil å bruke det, men hvilken mor har da ikke angst i denne tiden..😊

Yes, kom med forslag! 

Anonymkode: dfbde...85f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Phillips Avent med kamera redda nervene mine...tok til fornuft og kjøpte den da jeg hadde gått 14 dager med tilsammen tre timer søvn pr.døgn. det var en reell angst , er plaget til vanlig og , men ti ganger verre med baby her.. den kosta nesten 2000 kr.men vært villig til å betalt det dobbelte når det funker så godt. Baby sover mye bedre uten mamma som må inn på rommet hvert femte minutt.

Den viser litt feil temperatur da..men akkurat den delen klarer jeg overse,da jeg ser baby godt selv om rommet er stupmørkt,og hører godt at han puster💙

Anonymkode: b22dd...ebe

Skrevet

Jeg liker også Philips Avent med kamera, men har ikke prøvd noen andre. Vi har nok kameradelen stående for langt unna til å evt. høre eller se pusting. Men det hadde bare vært plagsomt, tror jeg.

Temperaturviseren var litt stressende da det var 30 grader inne på soverommet til sommerbabyen samme hvor mye alt av vinduer stod på vidt gap og viftene gikk. Men det var jo så varmt, det hadde vi skjønt uten å se tallet også.  

Babycallen har kan spille noen vuggesanger. Ikke veldig vakker eller avansert musikk akkurat, men vi oppdaget ved en tilfeldighet at det funket kjempebra hos oss en periode hvor vi hadde utfordringer med at babyen våknet mye. 

Anonymkode: d137b...1fe

Skrevet

Neonate Babycall BC-5800D!

Beste vi har hatt og har til nå hatt mange.. flere Philips, Doro, Mororola, men kan ikke måle seg med den 👍🏻

Anonymkode: 958cc...523

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Phillips Avent med kamera redda nervene mine...tok til fornuft og kjøpte den da jeg hadde gått 14 dager med tilsammen tre timer søvn pr.døgn. det var en reell angst , er plaget til vanlig og , men ti ganger verre med baby her.. den kosta nesten 2000 kr.men vært villig til å betalt det dobbelte når det funker så godt. Baby sover mye bedre uten mamma som må inn på rommet hvert femte minutt.

Den viser litt feil temperatur da..men akkurat den delen klarer jeg overse,da jeg ser baby godt selv om rommet er stupmørkt,og hører godt at han puster💙

Anonymkode: b22dd...ebe

Takk for svar💙💙

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker også Philips Avent med kamera, men har ikke prøvd noen andre. Vi har nok kameradelen stående for langt unna til å evt. høre eller se pusting. Men det hadde bare vært plagsomt, tror jeg.

Temperaturviseren var litt stressende da det var 30 grader inne på soverommet til sommerbabyen samme hvor mye alt av vinduer stod på vidt gap og viftene gikk. Men det var jo så varmt, det hadde vi skjønt uten å se tallet også.  

Babycallen har kan spille noen vuggesanger. Ikke veldig vakker eller avansert musikk akkurat, men vi oppdaget ved en tilfeldighet at det funket kjempebra hos oss en periode hvor vi hadde utfordringer med at babyen våknet mye. 

Anonymkode: d137b...1fe

Denne virker god ja! Takk for svar💙

Skrevet

Neonate Babycall BC-5800D!

Beste vi har hatt og har til nå hatt mange.. flere Philips, Doro, Mororola, men kan ikke måle seg med den 👍🏻

Anonymkode: 958cc...523

Skal se på den 😁😁 takk! 💙

Skrevet

Eg liker veldig godt Topcom KS-4249

Bare positiv erfaring, brukt den i snart 9.månader. Virker framleis heilt supert. Einaste som er litt negativt er at den er veldig sensitiv, dvs den plukker opp f.eks hellikopter som flyr over dalen her. Men bedre det enn at den ikkje plukke opp ting da.

Skrevet

Må ikke baby-enheten til Philips avent sin alltid stå plugget inn? Vi droppet den pga det. Så upraktisk. Baby sover jo ikke bare ett sted. Har den Neonate som er nevnt over her. Da kan du ha babycall ved vogna, enkelt ta den med deg bort. Til og med satt den opp i bilen, da ungen endelig hadde sovna da vi kom frem. Så lot han sove i garasjen, med bildøra åpen. Genial.

Anonymkode: 343bc...aa0

Skrevet

Neonate som en over nevnte! Batteriet holder i en evighet. Du kan velge modus med bare lyd, kamera på hele tiden eller at kamera skrues på når den slår ut på lyd. Har på bare lyd hele natta, da holder den i minst fire hele netter før den må lades. Og da skrur jeg på kamera for å se etter i blant. Og du må ikke finne på å kjøpe en som må være koblet til hele tiden. Jeg holdt på å bli sprø av stikkontaktjakt!

Anonymkode: ac80b...85b

Skrevet

Neonate som en over nevnte! Batteriet holder i en evighet. Du kan velge modus med bare lyd, kamera på hele tiden eller at kamera skrues på når den slår ut på lyd. Har på bare lyd hele natta, da holder den i minst fire hele netter før den må lades. Og da skrur jeg på kamera for å se etter i blant. Og du må ikke finne på å kjøpe en som må være koblet til hele tiden. Jeg holdt på å bli sprø av stikkontaktjakt!

Hvilken modell vil du anbefale? Ser de har flere typer 😊 Greit å velge en som noen har kvalitetssikret 😉

Anonymkode: bb060...7ae

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken modell vil du anbefale? Ser de har flere typer 😊 Greit å velge en som noen har kvalitetssikret 😉

Anonymkode: bb060...7ae

Jeg har neonate BC-5800D. Ganske så dyr, men så verdt det. Laderen eller kontakten mellom calling og lader, ble ødelagt, fikk tilsendt helt ny calling selv om den var over to år gammel (kjøpt på Elkjøp).

Skrevet

Jeg har neonate BC-5800D. Ganske så dyr, men så verdt det. Laderen eller kontakten mellom calling og lader, ble ødelagt, fikk tilsendt helt ny calling selv om den var over to år gammel (kjøpt på Elkjøp).

Men den har ikke kamera.

Anonymkode: 1427b...91c

Skrevet

Neonate bc-8000dv. Tror det er den eneste fra neonate med kamera.

Anonymkode: 343bc...aa0

Skrevet

Men den har ikke kamera.

Anonymkode: 1427b...91c

Ooops, mente 8000dv!

Skrevet

Neonate🙏🙏

Feks: 

https://www.barnashus.no/neonate-babycall-bc-6500d.html

Valgte å ikke ha video - jeg var egentlig litt småstressa ang pust osv, men fant ut at med video ville jeg jo konstant sittet og sett på skjermen 🙈 individuelt såklart - men glad jeg ikke kjøpte med kamera, hadde nok ikke vært rett for meg. 

Neonate har veldig godt rykte mtp signaler osv - mange billigere modeller sliter feks med mye støy. 

Anonymkode: 4d0f9...650

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Neonate🙏🙏

Feks: 

https://www.barnashus.no/neonate-babycall-bc-6500d.html

Valgte å ikke ha video - jeg var egentlig litt småstressa ang pust osv, men fant ut at med video ville jeg jo konstant sittet og sett på skjermen 🙈 individuelt såklart - men glad jeg ikke kjøpte med kamera, hadde nok ikke vært rett for meg. 

Neonate har veldig godt rykte mtp signaler osv - mange billigere modeller sliter feks med mye støy. 

Vil tro neonate med kamera er en god babycall og😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...