Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det unormalt at gutter vil bare sitte å tisse?Han er eneste med med tissefant i familien.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Hvorfor er det unormalt? Jeg synes alle gutter burde bli tvunget til det, så slapp man kampen om dolokket, og eventuelt søl på golvet.

Gjest Lokket
Skrevet
Hvorfor er det unormalt? Jeg synes alle gutter burde bli tvunget til det, så slapp man kampen om dolokket, og eventuelt søl på golvet.

Og der fikk vi svar fra Saddamine Hussein.

Det er ikke unormalt og ifølge nyere undersøkelser sundt for mannen/gutten fordi han på den måten får tømt blæra helt. Men å dra inn kampen om dolokket, den blir for dumt. Hvorfor er det alltid jentenes versjon som er riktig? Mannen trenger ikke dolokket nede når han skal tisse, kvinnen trenger det nede. Mannen tar det nå opp når han skal tisse.. da kan vel jenta ta det ned? Moahahaha.... jenter er late ass..

Gjest gjest1
Skrevet

Vi er ikke late, bare dumme avogtil, husker for flere år siden hadde min bror vært på do før meg, og jeg var tissetrengt som fy og løp inn i full speed og satte meg på do AU det var ikke godt uten setet nede >:---(

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes det er både mer estetisk og hygienisk å ha dolokket nede. Orker ikke å komme inn på badet og så skal det første jeg se være dette stygge, hvite hullet. Foretrekker et pent dolokk da..........

Skrevet

Jeg synes ikke det er unormalt! Mer hygienisk er det også. Har hørt mange som sier at de ønsker kjæresten sin gjorde det! Min gjør det. :)

Skrevet

Jeg synes også det er bedre med dolokket nede enn oppe, vet ikke hvorfor.Skjønner ikke hvorfor det skal være så utrolig vanskelig å ta det ned etter seg.

Hmm, tror jeg må plukke meg av denne "uvanen"...

Skrevet

Sitter alltid når jeg tisser jeg, men så gjør jeg mange jenteting også.

Gjest gjest 0
Skrevet

Gutter burde sitte å tisse for å tømme blæra skikkelig. Når de står er det nmlig ikke så lett for dem å tømme seg og de kan risikrere å blandt anent få prostatakreft.

Og ja, da hadde man slippi sølet rundt toalettet som ofte setter seg godt ned i fugene rundt toalettet... :roll:

Pam

Gjest Marianna Panna
Skrevet

Det er mange menn som sitter og tisser. Min mann gjør det innimellom og sønnen min kommer nok til å lære å tisse på den måten først.

Skrevet

Både mannen min og sønnen min sitter og tisser. Thank God!!

Gjest Virvel
Skrevet

Tenk om alle hadde sittet og tisset... :Drømme: :-)

Skrevet
Tenk om alle hadde sittet og tisset... :Drømme: :-)

:ler:

Unnskyld, men det hørtes liksom så komisk ut.

Gjest Gjesta
Skrevet

Flere som har fått med seg Are og Odins innslag om resturin??? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...