AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #1 Skrevet 4. september 2019 Da jeg kjøpte vognen for 2 uker siden sa damen i butikken at de fleste kjøpte med et annet regntrekk fordi det som følger med oppleves som dårlig. Er dette tilfelle eller prøvde hun bare å få med til å kjøpe ekstra?😅 Bor på Vestlandet så greit å ha et regntrekk som tåler litt. Anonymkode: 23a22...a07
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #2 Skrevet 4. september 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da jeg kjøpte vognen for 2 uker siden sa damen i butikken at de fleste kjøpte med et annet regntrekk fordi det som følger med oppleves som dårlig. Er dette tilfelle eller prøvde hun bare å få med til å kjøpe ekstra?😅 Bor på Vestlandet så greit å ha et regntrekk som tåler litt. Anonymkode: 23a22...a07 Jobber selv med barnevogner og utstyr. Har erfart at mange kunder som har fox kjøper Tinkafu sitt regntrekk pga det er mer praktisk. Det er jo ikke bra at betjeningen snakker sånn om produktene sine uavhengig da. Anonymkode: f54f6...78b
Anonymemeg1298 Skrevet 4. september 2019 #3 Skrevet 4. september 2019 Det trekket som følger med er helt greit, men blir fort ødelagt. Vårt revnet etter noen ukers bruk (hadde sikkert brukt det totalt 5-6 ganger). Kjøpte regntrekket fra Bugaboo og er veldig fornøyd med det! Lyst og luftig og veldig praktisk, så jeg synes absolutt det var verdt pengene
venus_ Skrevet 5. september 2019 #4 Skrevet 5. september 2019 Har blitt fortalt det samme av andre som har Bugaboo Fox. Du må av med hele trekket om babyen mister smukken feks, og der er såvidt noen få luftehull i. Jeg kjøpte tinkafu sitt i tillegg og kommer til å bruke kun det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå