Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Når bør guttene slutte å brukestrømpebukse?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madeline
Skrevet

Mener du hvor gamle gutten er når en slutter med strømpebukse eller mener du når det er varmt nok til å gå uten strømpebukse?

Jeg baserer svaret mitt på hvor gamle de er når de slutter, så får du heller si fra hvis jeg har tolket deg feil. Det er etter min mening ingen fasit for når gutter slutter med strømpebukser. De kan bruke det så lenge de synes det er praktisk /godt å gå i. Personlig syntes jeg det var mest praktisk med stilongs, ihvertfall når barna ble 3-4 år. Strømpebuksene har lett for å få hull i foten mens resten av strømpebuksen er hel. Dessuten måtte strømpebuksene som regel til vask etter en dags bruk fordi fotdelen var møkket. Det er mye enklere å bruke stilongs og sokker. Da kan du bare skifte sokkene. Stilongsen holder også mye lenger enn strømpebukse.

Skrevet

Stilongs er generelt langt mer praktisk enn strømpebukser med fot straks en er over den aller minste "babyalderen". Dette er uavhengig av kjønn.

Foten på strømpebukser blir fortere for liten enn resten, får fortere hull enn resten og blir fortere bløt enn resten. Mye lettere da og bare skifte sokker. Har masse strømpebukser soom vi har fått/arvet som vi rett og slett har klippet føttene av. Da er de plutselig like praktiske som stilongs. :wink:

Skrevet

Det kan man vel bare bruke i vei så lenge man vil vel? :sjarmor:

Har 3 gutter fra 4-9 år, og de bruker det hele vinteren. Ingen frosne føtter :)

Skrevet

Jeg bruker det enda på mine...nå har det d seg sånn at det snødde her i går da så ...... :wink:

Håper på bedre ver i morgen,men lurer på om det er å be om ett mirakel :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Min (riktignok datter) på elleve har sluttet med strømpebukser denne vinteren. Men min sønn på syv bruker det ennå, selvom han har lagt opp for sesongen.

Gjest tin tin
Skrevet

Jeg bruker fortsatt longs selv....Hater å fryse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...