Gå til innhold

Hvilket parti er jeg? Noen som vil hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil begrense strømmen av innvandring.

Ønsker å fjerne eiendomsskatt og formueskatt.

Ønsker ikke under noen omstendigheter å gjøre landet "grønnere" . De partiene som vil det er kun interessert i å gjøre det grønnere for den øvrige befolkning men ikke seg selv. vi kan jo ta MDG som ett eksempel der de kjører rundt i sine SUVer og er dobbeltmoralske til 1000.

Vil gjerne bevare fiskebestanden, men begrense oppdrettsfisk.

Legge til rette for private bedrifter og ikke skatte de over evne.

Ønsker ikke ha ett samfunn der vi legger til rette for alle andre religioner. synes det skal være nøytralt. 

De viktigste punktene er uthevet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg synes VG sin valgomat gir svar på hvilke lokalpolitikere som står nærmest mine ønsker. Prøv den. Der har reelle politikere fra din kommune gitt  svar på en del spørsmål som gjelder akkurat din kommune.  Det er ikke sikkert du liker det samme partiet best fra kommune til kommune, så sjekk hvordan de er akkurat i din kommune.

Endret av I Grosny
  • Liker 1
Skrevet
På 4.9.2019 den 18.44, Søtnosen95 skrev:

Jeg vil begrense strømmen av innvandring.

Ønsker å fjerne eiendomsskatt og formueskatt.

Ønsker ikke under noen omstendigheter å gjøre landet "grønnere" . De partiene som vil det er kun interessert i å gjøre det grønnere for den øvrige befolkning men ikke seg selv. vi kan jo ta MDG som ett eksempel der de kjører rundt i sine SUVer og er dobbeltmoralske til 1000.

Vil gjerne bevare fiskebestanden, men begrense oppdrettsfisk.

Legge til rette for private bedrifter og ikke skatte de over evne.

Ønsker ikke ha ett samfunn der vi legger til rette for alle andre religioner. synes det skal være nøytralt. 

De viktigste punktene er uthevet.

Du er klar over at det er kommune og fylkestingsvalg, ikke stortingsvalg i år.

• Liker 2
Skrevet

Frp om de hadde stått for det de sier, men det gjør de jo aldri... SP bør du da gå for, de er nermest

• Liker 1
Skrevet

Høres jo veldig frp ut du

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...