Gå til innhold

Veggpynt uten å lage hull i veggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har en studenthybel/leilighet som er cozy innredet, men veggene er så tomme... Er en list man kan henge opp bilder på, men den er så høyt oppe at jeg da må ha et stort bilde, hvis ikke ser det snålt ut. Noen som har litt tips til hvordan jeg kan fylle veggene mine uten å måtte spikre opp noe? Har allerede kjøpt en kjempefin kalender (som kan klistres opp). Har også tenkt på snorer med bilder i (polaroid bilder) som kan henge over senga mi. 

Bare å være kreative her! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Ogle said:

Hei! Jeg har en studenthybel/leilighet som er cozy innredet, men veggene er så tomme... Er en list man kan henge opp bilder på, men den er så høyt oppe at jeg da må ha et stort bilde, hvis ikke ser det snålt ut. Noen som har litt tips til hvordan jeg kan fylle veggene mine uten å måtte spikre opp noe? Har allerede kjøpt en kjempefin kalender (som kan klistres opp). Har også tenkt på snorer med bilder i (polaroid bilder) som kan henge over senga mi. 

Bare å være kreative her! 

Du kan bruke hvilke som helst bilder som du ville hatt på veggen og henge de i fiskesnører som knapt ses i det hele tatt. Det er derfor det henges så høyt oppe, det er en meget vanlig måte å henge opp på i studentboliger. 

Anonymkode: f30d3...191

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kan bruke hvilke som helst bilder som du ville hatt på veggen og henge de i fiskesnører som knapt ses i det hele tatt. Det er derfor det henges så høyt oppe, det er en meget vanlig måte å henge opp på i studentboliger. 

Anonymkode: f30d3...191

Ahaa takk, den var ny for meg 😄 Skal sjekke det ut, men har flere vegger så kom gjerne med flere kreative tips dere ❤️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...