AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #1 Skrevet 4. september 2019 Hvordan pleier du håret ditt? Hvilke produkter bruker du og hvilken effekt synes du de har? Jeg har stort sett ikke gjort mer enn å bruke shampo og balsam, men tenker det er på tide å gi håret litt mer pleie😁 Anonymkode: 77949...1b5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #2 Skrevet 4. september 2019 Bruker utelukkende Redken da det er en god match for både huden og håret mitt. Bruker shampoo og balsam daglig, leave-in proteinkrem daglig og hårmaske 2-3 ganger i uka😊 Anonymkode: 90cdb...35b
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #3 Skrevet 4. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker utelukkende Redken da det er en god match for både huden og håret mitt. Bruker shampoo og balsam daglig, leave-in proteinkrem daglig og hårmaske 2-3 ganger i uka😊 Anonymkode: 90cdb...35b Hvordan er håret ditt?😊 hvilken serie bruker du? Anonymkode: 77949...1b5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #4 Skrevet 4. september 2019 Bruker en sulfatfri sjampo fra frisøren pga. keratin i håret. Den har også balsam i seg. Etter dusjen børster jeg håret og lar det lufttørke så er den tørket ferdig innen 1-2 timer Anonymkode: 26e4d...c44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå