Gå til innhold

Kvinner og seksuell tenning - Hva gjør dere kvinner tent og hvordan liker du at mannen tar initiativ til sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen i tråden sier;  KVINNER, hva gjør dere tent og kåt? Og hvordan liker dere at mannen tar initiativ til sex? 

Og for en gangs skyld, hold dere til spørsmålet og ikke fortell hva som IKKE tenner dere eller hvordan mannen IKKE skal gjøre det. 😜

Anonymkode: 0f5de...f59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenner rett og slett på at han viser tydelig at han begjærer meg og vil ha meg. Ikke sier det. Ikke masser. Ikke spør om sex. Men bare viser at han "må" ha meg. Typ sultne blikk, tydelige bevegelse (trekker meg hardt inntil seg eller presser seg mot meg mot veggen). Jeg er veldig ensporet sånn.

Anonymkode: 84812...64a

• Liker 11
Skrevet

Mannen kysser meg alltid godt og flere ganger når han kommer hjem. Hvis han begynner å kysse meg på halsen og stryker meg over ryggen og rumpa, så er jeg klar. Mister faktisk helt pusten av hvor tiltrukket jeg er av han. 

Sexen begynner alltid av at vi kysser og stryker på hverandre. Forstår egentlig ikke hva mer en mann skal gjøre enn det for å tenne dama? Det er ingenting mannen kan si, det er bare romantisk beføling som gjelder i mitt tilfelle.

Hender han har på seg gensere som viser den stramme brystkassen, og at jeg da begynner å bite meg i leppa. 

Anonymkode: 59239...013

• Liker 5
Skrevet

Slik tenner du meg, kjære:
1. Vis at du ser meg

Gi meg komplimenter, men ikke bare for utseendet mitt.

2. Vær interessert i hele meg

Sett pris på tankene, følelsene, opplevelsene og hverdagen min, ikke bare kroppen. Det er direkte avtennende om jeg alltid prater til en vegg.

3. Gjør ting sammen med meg

Jeg vet at du ikke kan fordra å lage keramikkboller, tråle loppemarkeder eller gå på tur, men gjør det for min skyld – da føler jeg meg nær deg og synes du er den flotteste i verden, og da kan alt skje...

4. Hjelp meg å rydde opp

Vær hverdagshelten min: rydd, vask, gjør noe jeg setter pris på. Vi kvinner vil ha alt i orden før vi gir oss hen, dette fordi vi ble marinert i østrogen i mors liv og alltid vil være mer opptatt av detaljene i livet.

5. Kjærtegn meg uten baktanker

Jeg blir så glad når du kysser og klemmer meg uten å forvente sex. Da føler jeg meg veldig spesiell og kan få lyst til å følge opp når jeg har ryddet hodet mitt og er klar.

6. La kvelden stå åpen

Vis at du kan nyte alt det andre vi gjør sammen, men la kvelden stå litt åpen. Føler jeg at du alltid har en klar agenda kan det stresse vekk lysten min.

7. Ta føringen, ikke styringen

Kunsten er å «bestemme» de tingene du vet jeg er klar for, ikke å presse påfunnene dine på meg. Lydhør autoritet, kjære deg.

8. Bry deg om min nytelse

Husk at jeg er litt som ånden i lampen, jeg må pusses og gnis ganske mye før jeg våkner. Dersom du bare raser av gårde og sovner etterpå mister jeg litt lysten.

9. Ikke sutre om det ikke blir sex heller

Noen ganger vil jeg bare kose, eller sove etter at du har massert meg og fordi jeg sier a trenger jeg vel ikke bestandig å si b, c og d? Det kommer en dag i morgen også, og du får masse stjerner i «sexboka» om du bare smyger deg inntil meg og brer om oss begge i stedet..

• Liker 7
Skrevet

At han viser tydelig at han har lyst på meg, og at ingen av oss må jobbe så hardt for det. Noen ganger kan jeg bli klar på 10sek hvis han bare kysser meg riktig og holder meg hardt. Det varierer jo. Men å vite at han har skikkelig lyst på meg, så jeg føler meg deilig, er uansett det viktigste.

Anonymkode: 5c488...3fa

• Liker 2
Skrevet

For min del er det ikke nødvendigvis bare det han gjør når han for eksempel tar initiativ, men det som skjer ellers i hverdagen. Mye nærhet, kjærtegn, gode ord og at vi er nær hverandre. At ikke slike ting blir gjort bare når vi skal ha sex.

Om vi har dette på plass så skal det ikke mye til før jeg er tent. Jo mindre det er av dette, jo mer øker avstanden mellom oss og da får jeg lite lyst på sex. Jeg liker åpne og direkte menn. Hvis han viser og sier at han vil ha meg så er det det som skal til :)

Anonymkode: 29fdf...def

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

For min del er det ikke nødvendigvis bare det han gjør når han for eksempel tar initiativ, men det som skjer ellers i hverdagen. Mye nærhet, kjærtegn, gode ord og at vi er nær hverandre. At ikke slike ting blir gjort bare når vi skal ha sex.

Om vi har dette på plass så skal det ikke mye til før jeg er tent. Jo mindre det er av dette, jo mer øker avstanden mellom oss og da får jeg lite lyst på sex. Jeg liker åpne og direkte menn. Hvis han viser og sier at han vil ha meg så er det det som skal til :)

Blir lettet av at du skriver dette, for jeg kjenner meg så igjen! Var en periode mannen jobbet så utrolig mye, og det var så vanskelig å være intim med han, klarte ikke å forstå meg selv helt. Men han så at jeg slet litt så han tok praten og vi kom fram til det hvorfor sammen. ❤ 

Anonymkode: 59239...013

• Liker 1
Skrevet

Når han respekterer meg,bidrar hjemme og viser at han setter pris på meg som et menneske og ikke bare som en forlengelse av onanien eller som et orgasme prosjekt.

Når han faktisk klarer å kle seg med klær som er vasket og har klippet seg. Han er så sjuskete ellers. Fullstendig turn of.

Anonymkode: 689d6...773

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Samme her. Egentlig veldig ukompliserte greier 😊.

• Liker 1
Skrevet

At han viser at han begjærer meg- med ord og handling. Dvs gir komplimenter, kjærtegn, kyss, berører meg der han vet jeg liker.

Jeg kan være klar på no time hvis han kommer inn døra, flekker av seg klærne og kommer bort og kysser og forteller meg hva han vil gjøre og tar føringen. Men også h is han legger seg inntil meg og kysser og stryker og koser. Jeg er altetende 😂

Anonymkode: 20315...c3b

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenner rett og slett på at han viser tydelig at han begjærer meg og vil ha meg. Ikke sier det. Ikke masser. Ikke spør om sex. Men bare viser at han "må" ha meg. Typ sultne blikk, tydelige bevegelse (trekker meg hardt inntil seg eller presser seg mot meg mot veggen). Jeg er veldig ensporet sånn.

Anonymkode: 84812...64a

Da er jeg også ensporet. :)

Han er mannen min, ikke en tilfeldig mann, så jeg vil ikke bli spurt, bare at han tydelig viser at han har lyst på meg. 

Men selvfølgelig, som andre påpeker, bør det være god og fortrolig tone mellom oss i utgangspunktet. Om han kun viste meg oppmerksom når han ville ha sex, og ellers var en egoistisk drittsekk som anseå meg som underordnet hushjelp og en ganske ubetydelig del av inventaret, så hadde det funket dårlig. 

Anonymkode: 077e1...28a

• Liker 3
Skrevet

Så lenge han viser at han bryr seg i hverdagen, skal det ikke mye til å tenne meg når vi vil ha sex. 

Et godt tak i håret, et rapp over stumpen om jeg står bøyd. mmm

Heldigvis er kvinner forskjellige, så det finnes ikke et fasitsvar. Du må spørre den det gjelder 😃

Anonymkode: fa011...810

Skrevet
On 9/4/2019 at 4:28 PM, Februarstjerna said:

Slik tenner du meg, kjære:
1. Vis at du ser meg

Gi meg komplimenter, men ikke bare for utseendet mitt.

2. Vær interessert i hele meg

Sett pris på tankene, følelsene, opplevelsene og hverdagen min, ikke bare kroppen. Det er direkte avtennende om jeg alltid prater til en vegg.

3. Gjør ting sammen med meg

Jeg vet at du ikke kan fordra å lage keramikkboller, tråle loppemarkeder eller gå på tur, men gjør det for min skyld – da føler jeg meg nær deg og synes du er den flotteste i verden, og da kan alt skje...

4. Hjelp meg å rydde opp

Vær hverdagshelten min: rydd, vask, gjør noe jeg setter pris på. Vi kvinner vil ha alt i orden før vi gir oss hen, dette fordi vi ble marinert i østrogen i mors liv og alltid vil være mer opptatt av detaljene i livet.

5. Kjærtegn meg uten baktanker

Jeg blir så glad når du kysser og klemmer meg uten å forvente sex. Da føler jeg meg veldig spesiell og kan få lyst til å følge opp når jeg har ryddet hodet mitt og er klar.

6. La kvelden stå åpen

Vis at du kan nyte alt det andre vi gjør sammen, men la kvelden stå litt åpen. Føler jeg at du alltid har en klar agenda kan det stresse vekk lysten min.

7. Ta føringen, ikke styringen

Kunsten er å «bestemme» de tingene du vet jeg er klar for, ikke å presse påfunnene dine på meg. Lydhør autoritet, kjære deg.

8. Bry deg om min nytelse

Husk at jeg er litt som ånden i lampen, jeg må pusses og gnis ganske mye før jeg våkner. Dersom du bare raser av gårde og sovner etterpå mister jeg litt lysten.

9. Ikke sutre om det ikke blir sex heller

Noen ganger vil jeg bare kose, eller sove etter at du har massert meg og fordi jeg sier a trenger jeg vel ikke bestandig å si b, c og d? Det kommer en dag i morgen også, og du får masse stjerner i «sexboka» om du bare smyger deg inntil meg og brer om oss begge i stedet..

Smørbrødlister for å få deg kåt, så utrolig sexy! Håper dine utkårede får tildelt manualen. 

Anonymkode: b24f0...324

• Liker 2
Skrevet

Liker litt flørt forut, et blink. Så kyss og klining og absolutt puppekos. Puppekos blir man veldig kåt av og da tenker man bare på å få den inn

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Liselotta82 skrev:

Liker litt flørt forut, et blink. Så kyss og klining og absolutt puppekos. Puppekos blir man veldig kåt av og da tenker man bare på å få den inn

Det er notert (med lett oversettelse til maskulinsk):

puppekos = tenker på å få KUKEN inn 😄

Anonymkode: 9b06e...14e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...