Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2005 #1 Skrevet 15. mai 2005 Jeg har i flere år hatt lyst til å bli medlem i Natur & Ungdom, men er ikke helt sikker på hva det går ut på og om det er noe for meg. Hva er en Natur & Ungdom`er opptatt av? Hvor ofte er det møter for lokal-lagene, og hva blir tatt opp på møtene? Er de fleste i NU helt i hundre og gira på å redde verden, eller er det mer avslappet? Jeg har tittet litt på NU`s nettside, men det hadde vært fint å høre fra noen som er medlem der selv.
Gjest TomKrus Skrevet 15. mai 2005 #2 Skrevet 15. mai 2005 Selv var jeg medlem i nu primært for å få bladet natur og samfunn, så alle medlemmene lenker seg ikke fast i enhver frittgående oljetønne.
Samantha Skrevet 15. mai 2005 #3 Skrevet 15. mai 2005 Eg var støttemedlem i mange år. Einaste eg gjorde var å betale medlemskontigenten og kike i bladet eg fikk i posten en sjelden gang.
Anglofil Skrevet 15. mai 2005 #4 Skrevet 15. mai 2005 Jeg har vært medlem i snart et år, de driver med veldig mye med miljøvern. Men vurderer å melde meg ut fordi de mener det er greit å bryte loven for få fram budskapet om nødvendig. Vakler litt her, siden jeg støtter mye av det de står for, f.eks mot gasskraftverk, jobber for å gjøre noe med de største menneskeskapte klimaendringene, osv, men vet ikke om jeg kan støtte lovbrudd. Noen gang er det eneste løsning, men kanskje ikke alltid, og mener kanskje det kan bli benyttet litt for ofte, derfor er jeg redd blir sett på som useriøse. Hjemmesiden til Natur og ungdom er her; www.nu.no Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå