Gå til innhold

Installere en skriver jeg ikke har tilgang på driver til

Anbefalte innlegg

Gjest Violetta
Skrevet

Jeg er på besøk og skulle gjerne hatt en utskrift fra min egen pc på en skriver som står her i huset, men finner ikke programvaren (cd) til skriveren. Finnes det noe sted på nettet jeg kan evt. laste ned programvaren? Det er en HP-skriver.

Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet

Tusen takk for hjelp, nå prøver jeg det.. :)

Gjest Violetta
Skrevet

Jeg har lastet ned filen, men når den skal installeres står det at jeg mangler en fil. Filen heter "hpzr3207.dll". Kan den være stoppet av Norton? Hva kan jeg gjøre? :murvegg:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

En uting jeg har hatt problemer med selv. Jeg måtte bruke søk-funksjonen i Windows og finne filen. Merk deg hvor den er lagret og finne den fram når den spør om filen.

Gjest Violetta
Skrevet

Hjalp ikke stort det heller. Ser ut til at jeg må kjøpe ny returbillett. *banner stille og inderlig og ser for meg utskriften der den ligger hjemme på bordet...* :-x

Skrevet

Du kan ikke videresende den til en annen maskin? Evt. skrive ut fra en annen maskin som er koblet mot en printer?

Skrevet

Om det er en Norwegian-billett du prøver å skrive ut, så klarer du deg også uten den. Møt opp på flyplassen i god tid, henvend deg i norwegian-skranken og forklar problemet.

Gjest Violetta
Skrevet

Jeg måtte til slutt videresende til annen maskin. Takk for kreative forslag. :)

Det var ikke en Norwegian-billett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...