AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #1 Del Skrevet 4. september 2019 Hei! Jeg vurderer et oppussingslån hos DNB (rehabilitere elektisk anlegg og rør). Gikk inn på mine lånedetaljer og ser at verdien på huset mitt står anslått til 25% mer enn jeg kjøpte det for for 5 år siden. Dette er i et lite populært område med lav prisstigning. Er dette normal praksis? Jeg har jo ikke tenkt til å ta max lån, så for meg ca 100.000,- Men ble litt forfjamset over at boligverdien var så høy i beregninga... Anonymkode: 50079...c2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #2 Del Skrevet 4. september 2019 Vi skal selge, og ifølge boligberegninga til DnB var huset verdt 3 250 000. Men etter kvadratmeterpris sa megler at huset var verdt 2 750 000. Mens hun mente vi kunne få rundt 3 mill på grunn av marked og beliggenhet. Så den beregningen stemmer ikke helt hos oss. Anonymkode: 0a0dd...406 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #3 Del Skrevet 4. september 2019 Hvor finner dere dette i nettbanken? 🤔 Anonymkode: 6b755...79c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #4 Del Skrevet 4. september 2019 Sjekka nå og i følge DnB sine sider har boligen våt en anslått verdiøkning på 55% siden vi kjøpte for 4,5 år siden. Det kan stemme greit for naboen solgte akkurat en identisk leilighet med garasjeplass (noe vi ikke har) for 550 000,- mer enn vår boligs anslåtte verdi hos DnB. Anonymkode: 6b755...79c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå