Gå til innhold

Kan man på messenger se at noen har søkt etter deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke FB men har forstått at man ikke kan se om noen har søkt på deg der...

Hva med messenger?jeg søker stadig etter en person...bare for å se på bildet... Kan vedkommende finne ut av det? 

Anonymkode: 15423...99e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lett å se om noen har søkt på deg på Facebook. De kommer opp som venneforslag hvis du begynner å skrive navnet deres i søkefeltet og i venneforslagene. 

Anonymkode: f8323...5d4

Skrevet

Nei det er ikke mulig. Men stalking er en uting du bør slutte med, da du ikke har godt av det.

Anonymkode: 11b42...cd4

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er lett å se om noen har søkt på deg på Facebook. De kommer opp som venneforslag hvis du begynner å skrive navnet deres i søkefeltet og i venneforslagene. 

Jeg får opp veldig mange snodige venneforslag på messenger. Betyr det at de har søkt på meg? Har lurt veldig på hvorfor de kommer opp! Det er ekser og andre perifere jeg ikke har noe med å gjøre lenger. Messenger er vel en del av Facebook? 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får opp veldig mange snodige venneforslag på messenger. Betyr det at de har søkt på meg? Har lurt veldig på hvorfor de kommer opp! Det er ekser og andre perifere jeg ikke har noe med å gjøre lenger. Messenger er vel en del av Facebook? 

Nei det trenger ikke være derfor. Du får opp venner av dine venner, eller andre bekjente som har hatt kontakt med dine venner. feks gjennom kjøp og salg sider..

Anonymkode: a2a57...176

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det stemmer ikke. Det er mange forskjellige grunner til at noen dukker opp som venneforslag. Det er umulig å vite hvorfor konkrete personer gjør det.

• Liker 2
Skrevet

Fortsett ditt søk. Bare hyggelig det. 

Anonymkode: b239d...434

Skrevet

Venneforslag er både mennesker som er venner av venner, personer du har hatt kontakt med via tlf/epost dersom disse er linket til FB, personer du har søkt opp og personer som har søkt opp deg. De kan også være "linket" til deg gjennom sider du liker/har likt som de driver eller knytter til.

Så personer som har søkt deg opp kan dukke opp, men det er ikke slik at du kan vite det er derfor de dukker opp. Har dere minst én felles venn kan det være derfor også.

Anonymkode: 2ec3d...17a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...