AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #1 Del Skrevet 4. september 2019 Har du gjort det på kjøkkenet? Er det vanskelig/dyrt? Lurer også på om jeg kan bytte vask i samme slengen eller om det må rørlegger til. Samlet pris sånn ca fra billigkjeder? ☺️ Anonymkode: d79c3...e99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. september 2019 #2 Del Skrevet 4. september 2019 Jeg har teknisk sett ikke gjort det selv, men faren min byttet kjapt og greit både benkeplate og vask på kjøkkenet mitt. Kostet ikke all verden på ikea, bare pass å være nøyaktig når du skjærer hull til vasken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #3 Del Skrevet 4. september 2019 2 minutter siden, Daria skrev: Jeg har teknisk sett ikke gjort det selv, men faren min byttet kjapt og greit både benkeplate og vask på kjøkkenet mitt. Kostet ikke all verden på ikea, bare pass å være nøyaktig når du skjærer hull til vasken... Aha, og hvordan skjærer jeg det? Aldri saget før... Husker du hva det kostet? Anonymkode: d79c3...e99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. september 2019 #4 Del Skrevet 4. september 2019 Prisen kommer jo helt an på hva slags benk og vask du velger - sjekk nettsidene. Men hvis du aldri har holdt i en sag før ville jeg ikke begitt meg ut på en sånt prosjekt på egen hånd... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #5 Del Skrevet 4. september 2019 Om du bestiller benkeplate på mål, kan du kjøpe med underlimt vask, også på Ikea. Ja, Ikea selger benkeplater som du må kutte i selv, men de også selger på mål og med vask. Det vil gjøre jobben enklere for deg. Dyrere i innkjøp. Men underlimt vask er også mye finere.. Ja, det siste er absolutt subjektivt, Anonymkode: d3fda...e19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #6 Del Skrevet 4. september 2019 Har du kasta saget, så er ikke "bytte benkeplate" en jobb for deg 😆 Anonymkode: c12bd...24d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå