AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #1 Skrevet 4. september 2019 Noen som følger med på denne? Jeg har aldri sett Ungkaren før, så det er nytt og spennende for meg, og jeg blir helt satt ut av all dramatikken som allerede er i gang. Noen andre? Anonymkode: fc081...105
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #2 Skrevet 4. september 2019 Jeg digger det. Jeg har sett det som er av programmer i sikkert femten år. Synes Ungkaren i paradis er enda bedre, men de viser den dessverre ikke på norsk TV nå? Colton er så herlig! Synes synd på han, når han blir dratt mellom to kranglefanter, der han er betatt av begge. Anonymkode: 23c70...c9b
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #3 Skrevet 4. september 2019 Hvilken kanal går det på? Anonymkode: b8f9c...c46
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #4 Skrevet 4. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvilken kanal går det på? Anonymkode: b8f9c...c46 FEM. Anonymkode: 7579a...729
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #5 Skrevet 6. september 2019 Syns det er så kjipt at Norge har kommet sååå langt bak USA! Tør nesten ikke gå inn i disse trådene pga det. Pga at FEM innimellom sender Ungkaren og Ungkarskvinnen Australia innimellom blir det jo skikkelig forsinka, og innimellom sender de Paradis-serien sånn etter at de har vist en serie der en av Paradis-deltagerne var Ungkaren (flere sesonger siden). Nå går vel NESTE Ungkaren i USA, altså har de vist Paradise, Ungkaren med Colton, Ungkarskvinnen med en eller annen og så ny Ungkaren. Hvis de hadde sendt litt nærmere amerikansk sendetid kunne man jo fått med seg ståket i sosiale medier, som det alltid er, mens nå blir det noe krypisk man får med seg på After The Final Rose. Dette er min guilty pleasure-serie! Syns forøvrig det er unødvendig mye mas om at Colton er jomfru. Særlig til å være prektige USA. Anonymkode: 66312...0a5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå