AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #1 Skrevet 4. september 2019 Dette må være verdens verste pappa, han knuser både Playstationen og stuebordet til sønnen sin bare fordi han ikke ville bake julekaker med ham. Hva synes dere om dette? Hva hadde dere gjort dersom deres ektemann hadde gjort dette mot barnet deres? Anonymkode: 639ba...37d
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #2 Skrevet 4. september 2019 Den diskusjonen nå igjen? Really?? Anonymkode: 6b32e...0e2
Gjest loveli Skrevet 4. september 2019 #3 Skrevet 4. september 2019 Virker ikke veldig troverdig. Om det er det så lyser det whitetrash lang vei og jeg tror faktisk at dette er en helt normal førjulstid for rednecks. Virker nok ganske koselig for mange, da halvparten ikke engang har en pappa.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #4 Skrevet 4. september 2019 Hadde anmeldt og krevd erstatning uansett hvem som hadde gjort noe sånt. Bevis har de jo... Anonymkode: f506f...f7b
snoren Skrevet 4. september 2019 #5 Skrevet 4. september 2019 Jeg synes ikke han virket som en veldig bra pappa
The Kitten Skrevet 4. september 2019 #6 Skrevet 4. september 2019 Jeg syns de fremstår som dårlige skuespillere begge to. 5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #9 Skrevet 4. september 2019 Hvil i fred, legendariske Angry Grandpa. Du vil ikke bli glemt med det første. Anonymkode: 1e033...a03
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #10 Skrevet 4. september 2019 Ts her. Jeg kan med glede fortelle dere at dette her er ikke skuespill. Alt sammen er helt ekte. Jeg er nemlig fan av Angry Grandpa-serien på YouTube og kan derfor veldig mye om disse videoene. Angry Grandpa som dere ser i videoen her har (eller hadde, han døde for et og et halvt år siden) nemlig en eller annen form for autisme som gjør at han kan bli så sint at han knuser ting. Anonymkode: 639ba...37d
The Kitten Skrevet 4. september 2019 #11 Skrevet 4. september 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Jeg kan med glede fortelle dere at dette her er ikke skuespill. Alt sammen er helt ekte. Jeg er nemlig fan av Angry Grandpa-serien på YouTube og kan derfor veldig mye om disse videoene. Angry Grandpa som dere ser i videoen her har (eller hadde, han døde for et og et halvt år siden) nemlig en eller annen form for autisme som gjør at han kan bli så sint at han knuser ting. Anonymkode: 639ba...37d Fortsatt ikke overbevist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå