AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #1 Skrevet 4. september 2019 Jeg har lagt merke til at den nye sporten blant mange nå er å få hatt seg med flest mulig, for å få mest mulig barn. Er det for at de skal leve på mannen og slippe å jobbe og betale skatter. Det var en her i nærmiljøet som sa sitat:" Nei, jobbe? Hvorfor skal jeg gjøre det. Jeg har så god inntekt av å få barnetrygd fra fedrene til fem barna som jeg har. Så hvorfor skal jeg jobbe????? " Dersom dette er trende og det som er inn så tror jeg skal jammen begynne på samme måten jeg også. Kort sagt finne meg en mann, ha sex, få barn også kvitte meg med han. Da var den inntekten i boks. Også lar jeg det gå to år kvitte meg hele manndommen også finne en nye som jeg kan få barn.....vips da var den inntekten i boks. Jeg er 25 år, og har jeg god til å få mange menn og mange barn....og jeg slipper å jobbe..... Anonymkode: 060a8...784
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #2 Skrevet 4. september 2019 Da bør du være veldig kresen på hvilke menn du får barn med. De må være rike og gavmilde, ellers går du fort på en smell. Å ha barn er dyrt. Anonymkode: a31bf...a11 4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #3 Skrevet 4. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da bør du være veldig kresen på hvilke menn du får barn med. De må være rike og gavmilde, ellers går du fort på en smell. Å ha barn er dyrt. Anonymkode: a31bf...a11 Jeg har tenkt tanken Anonymkode: 060a8...784
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #4 Skrevet 4. september 2019 😂🙈🙈🙈😂 det er vel mindre å hente fra nav enn noen gang å velge den taktikken. Ville heller ha satset på utdanning og en fast mann du kan få mange barn med 👌🏻😊 Evt ikke få så mange barn, for det er jævlig dyrt Anonymkode: 7d5f3...3c9 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #5 Skrevet 4. september 2019 Hvis du seriøst tror at barn koster mindre enn barnetrygd og eventuelt bidrag er du bra naiv. Og du skal jo leve selv også. men dettte er vel et dårlig kamuflert forsøk på provokasjon. Anonymkode: 324d0...665 6
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #6 Skrevet 4. september 2019 Jeg tror de har misforstått noe her. De færreste kvinner får mer enn maks to barn. Så at det kan "gå sport i å få mange barn med mange menn", passer rett og slett ikke inn med den synkende fødselsraten. Og om du tror man kan slutte i jobben sin når man får en til to barnebidrag, forteller meg at du kanskje ikke vet så mye om dette som du liker å tro? Hva én kvinne gjør, går ikke under begrepet trend. Og så må hun ha fedre som tjener særdelels godt! For det er ikke vanlig å få stort mer enn rundt 3000 pr.barn. Anonymkode: 8c7e9...5c0 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #7 Skrevet 4. september 2019 Fødselsratene i Norge stuper jo, så tviler på at det er en trend blant kvinner å anskaffe seg nok barn til å kunne leve av barnetrygd. Barn koster og én barnetrygd er som regel ikke nok til å dekke hele kostnaden for ett barn, langt mindre morens levekostnader hvis hun er arbeidsledig. Anonymkode: c655b...27f 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #8 Skrevet 4. september 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du seriøst tror at barn koster mindre enn barnetrygd og eventuelt bidrag er du bra naiv. Og du skal jo leve selv også. men dettte er vel et dårlig kamuflert forsøk på provokasjon. Anonymkode: 324d0...665 Hvordan folk med fem barn si at de lever godt på mannfolka siden han fem barn med fem forskjellige menn??? Og hvorfor blir du provosert av dette? Anonymkode: 060a8...784
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #9 Skrevet 4. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan folk med fem barn si at de lever godt på mannfolka siden han fem barn med fem forskjellige menn??? Og hvorfor blir du provosert av dette? Anonymkode: 060a8...784 Forsøk, skrev jeg. Jeg blir ikke provosert, jeg bare ler litt oppgitt av deg. Gjør litt bedre research før du starter trolleinnlegg. Anonymkode: 324d0...665
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #10 Skrevet 4. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forsøk, skrev jeg. Jeg blir ikke provosert, jeg bare ler litt oppgitt av deg. Gjør litt bedre research før du starter trolleinnlegg. Anonymkode: 324d0...665 Jeg venter forsat svar på det andre spørsmålet mitt: Hvordan folk si at de lever godt på å ha fem barn siden det er mannfolka som må betale dette? Anonymkode: 060a8...784
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #11 Skrevet 4. september 2019 Regner med at det var satt litt på spissen, men ja: Det er nok for mange som spekulerer i barn/stønader i dag syntes jeg. Folk får se å komme seg på jobb om vi skal ha en velferdsstat i fremtiden. Anonymkode: 0d06c...d97
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #12 Skrevet 4. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Regner med at det var satt litt på spissen, men ja: Det er nok for mange som spekulerer i barn/stønader i dag syntes jeg. Folk får se å komme seg på jobb om vi skal ha en velferdsstat i fremtiden. Anonymkode: 0d06c...d97 Hvis du ser på antall barnefødsler her i landet pr kvinne vil du jo allerede der se at dette er bare tull. Det er rett og slett veldig få som får mange barn totalt sett, og da kan det jo heller ikke være veldig mange som spekulerer i å få mange barn for å få stønader. Anonymkode: a31bf...a11 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #13 Skrevet 4. september 2019 Skal hun leve godt på barnebidrag fra fedrene, så er hun avhengig av at de alle tjener bra, og har minst mulig samvær. Da er det godt mulig hun har 5000-6000 for hvert barn, så får hun barnetrygd og bostøtte og. Men hva skal hun da gjøre den dagen barna blir voksne. Og selv om du har hørt om et tilfelle, så er dette virkelig ikke en trend. Jeg er selv enslig mor til 2 barn, og jeg kan love deg at jeg kan virkelig ikke leve på bidrag, selv om far tjener bra. Og jeg skulle mye heller ønske jeg og barnefar hadde fått det til, og ikke blitt skilt. Det er ikke gøy å være enslig mor. Anonymkode: d9a21...251 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #14 Skrevet 4. september 2019 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ser på antall barnefødsler her i landet pr kvinne vil du jo allerede der se at dette er bare tull. Det er rett og slett veldig få som får mange barn totalt sett, og da kan det jo heller ikke være veldig mange som spekulerer i å få mange barn for å få stønader. Anonymkode: a31bf...a11 Det er jo et gjennomsnitt. Flertallet gjør det heldigvis ikke, men det er likevel for mange som stifter en stor familie uten egentlig å ha finansielle midler til å følge opp. Belastningen på velferdsstaten blir stor når man tar i betraktning barnetrygd, eventuelle andre stønader som følge av dårlig økonomi, gratis skolegang, videre utdanning, helsevesen osv. Kort sagt: Jeg frykter nok litt for fremtiden i Norge. Samtidig med at flere ikke greier seg selv, så har vi en eldrebølge på gang, utfasing av oljealderen, økt arbeidsledighet pga. automatisering av arbeidslivet. Innstramninger vil komme innen en to-tre tiår, og det vil bli en tøff omstilling. Anonymkode: 0d06c...d97
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #15 Skrevet 4. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lagt merke til at den nye sporten blant mange nå er å få hatt seg med flest mulig, for å få mest mulig barn. Er det for at de skal leve på mannen og slippe å jobbe og betale skatter. Det var en her i nærmiljøet som sa sitat:" Nei, jobbe? Hvorfor skal jeg gjøre det. Jeg har så god inntekt av å få barnetrygd fra fedrene til fem barna som jeg har. Så hvorfor skal jeg jobbe????? " Dersom dette er trende og det som er inn så tror jeg skal jammen begynne på samme måten jeg også. Kort sagt finne meg en mann, ha sex, få barn også kvitte meg med han. Da var den inntekten i boks. Også lar jeg det gå to år kvitte meg hele manndommen også finne en nye som jeg kan få barn.....vips da var den inntekten i boks. Jeg er 25 år, og har jeg god til å få mange menn og mange barn....og jeg slipper å jobbe..... Anonymkode: 060a8...784 Bare å kjøre på👍 Om menn setter unger på kvinner får dem stille opp å betale😉 Anonymkode: e6377...20b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå