AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #1 Skrevet 4. september 2019 Fikk en epost til Zalando i retur med beskjed om å kontakte dem via deres hjelpeside. Jeg har funnet sida "Hjelp og kontakt", men ikke noe skjema for å faktisk skrive til dem. Noen som vet hvor jeg finner denne, eventuelt en epostadresse som faktisk kommer fram? Anonymkode: 03259...bd9 1
Belima Skrevet 4. september 2019 #2 Skrevet 4. september 2019 Jeg finner mail som kan sendes uten problem. Hva er "problemet" ditt? Kan kanskje hjelpe hvis jeg vet det.
Nåla-i-veggen Skrevet 4. september 2019 #3 Skrevet 4. september 2019 Problemet er beskrevet i første post. Jeg finner ikke kontaktskjema eller en epostadresse som ikke kommer i retur. Så hvis du har en epostadresse så tar jeg gjerne i mot den! 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #5 Skrevet 4. september 2019 Takk! Hvor på hjelpesidene fant du den adressen? Anonymkode: 03259...bd9
Belima Skrevet 4. september 2019 #6 Skrevet 4. september 2019 Har mail fra Zalando, så jeg gikk ut fra at den var grei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå