Nanette Skrevet 4. september 2019 #1 Skrevet 4. september 2019 Tenkte det kunne være gøy å bli kjent med tanke på jobb/karriere og utdanning m.m; 1. Hvor jobber du? 2. Hva er din stilling? Og hva slags arbeidsoppgaver har du? Hvordan ser en arbeidsdag ut for deg? 3. Har du utdanning? Hvis svaret er ja: Hva slags? 4. Trives du? Gjerne utdyp svaret ditt 5. Noe annet du vil fortelle, legge til, osv?
Gjest Familytree Skrevet 4. september 2019 #2 Skrevet 4. september 2019 Bartenders arbeid. Jeg har drikkebaren ansvarlig og til min disposisjon alle elementene. En vanlig arbeidsdag er 5 til 7 timer, starter tidlig på ettermiddagen og slutter ved midnatt eller tidlig morgen. Jeg elsker arbeid fordi jeg er noen som utvikler mange kulinariske ferdigheter og cocktailer er en balansert kunst. Hver drink har sine harmoniske og permanente deler, men jeg vil alltid gi den mitt unike preg med den endelige dekorasjonen og aromaen den destillerer. Jeg elsker det når kunden liker drinken og ber om en annen, eller uttrykker ordene sine med meg ... Jeg foretrekker at de ikke alkoholiserer. Jeg vil legge til at jeg ikke drikker alkohol, men jeg elsker å tilberede drinkene hahaha. Jeg studerer programmering ved universitetet og neste år studerer jeg fransk oversetter😄
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #3 Skrevet 4. september 2019 1. Det kan jeg ikke si 2. En type ingeniør, mye overtid og ansvar. Snakker med mye hyggelige folk i løpet av dagen, jobber på PC, men må også springe rundt organisere og kontrollere. 3. Ja, ingeniør utdanning. 4. NEI! 5. Ingen kommentar. Anonymkode: 56db0...f54
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #4 Skrevet 4. september 2019 1. Hvor jobber du? På en spesialisert kreftavdeling på et av landets største sykehus. 2. Hva er din stilling? Og hva slags arbeidsoppgaver har du? Hvordan ser en arbeidsdag ut for deg? Sykepleier. Oppgavene mine handler i hovedsak om å pleie pasienter. Gjøre ulike prosedyrer (legge inn/ta ut kateter, skylle dren, stelle sår, gi medikamenter) og å være tilstede i et av livets største kriser. Noen ganger blir jeg med på undersøkelser, jeg prater med pårørende, koordinerer mellom ulike instanser osvosv. 3. Har du utdanning? Hvis svaret er ja: Hva slags? bachelor i sykepleie. 4. Trives du? Gjerne utdyp svaret ditt trives veldig godt! 5. Noe annet du vil fortelle, legge til, osv? Anbefales å bli sykepleier hvis man liker å jobbe med mennesker, og liker fag. Anonymkode: e2147...3b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå