Gå til innhold

Hvis du skulle hatt en feriebolig i utlandet. Hvor ville du hatt den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymkode: 8f994...576

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alcudia på Mallorca. 

Anonymkode: cd978...3ce

Skrevet

Ville hatt den jeg har

Anonymkode: 7fe98...1e4

Skrevet

New Zealand eller Storbritannia.

Skrevet (endret)

I ytterkant av Qaanaaq, Grønland, om det ikke blir solgt til en gal mann,

-puben ikke har gått konkurs, og de selger brennevin i bygda... :vetikke:

Bilderesultat for Qaanaaq

Foto fra https://www.google.no/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&ved=2ahUKEwiU6KqrhbbkAhWHyYUKHef5BLYQjRx6BAgBEAQ&url=https%3A%2F%2Fwww.flickr.com%2Fphotos%2F802701%2F35293941303&psig=AOvVaw0ZcUddnFt7Qu0jz9vrMccd&ust=1567647533548909

a.

Endret av Sliten&kjørt52
  • Liker 1
Skrevet

Andalucía, Provence eller Toscana. 

Jeg ville tenkt på et sted som har stabilt vær og som er enkelt å komme til, ikke for langt og ikke for dyrt. 

Flere venner av meg har feriehus i Kroatia. Der er sesongen veldig kort og det er lite inspirerende å være der utenfor sesong. Andre har i Florida, men det er for langt etter min mening. 

Kanskje Kypros eller Kreta er ok? 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 8f994...576

I Sverige / Danmark :hjerte:

• Liker 1
Skrevet

Danmark

Anonymkode: 2ee6c...932

Skrevet

Hellas. En øy med flyplass 🙂

Anonymkode: cecc9...b71

Skrevet

Enten Spania eller Kypros.  Må være enkelt å komme seg til og fra . 

Skrevet

Om jeg skulle hatt feriebolig så tror jeg jeg hadde kjøpt det først som pensjonist. Da kunne jeg hatt en feriebolig som var langt fra Norge siden jeg kunne bodd i ferieboligen i lange perioder. Kanskje bodd i Australia/California nesten hele året og bodd i Norge om sommeren. Er såpass dårlig på å lære språk at jeg ikke tror jeg kunne bodd i et ikke engelskspråklig land. Har heller ikke lyst til å ha feriebolig i et land hvor jeg ikke kan språket, da føler jeg jeg blir for isolert fra samfunnet jeg bor i.

Anonymkode: 82fcf...bde

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Om jeg skulle hatt feriebolig så tror jeg jeg hadde kjøpt det først som pensjonist. Da kunne jeg hatt en feriebolig som var langt fra Norge siden jeg kunne bodd i ferieboligen i lange perioder. Kanskje bodd i Australia/California nesten hele året og bodd i Norge om sommeren. Er såpass dårlig på å lære språk at jeg ikke tror jeg kunne bodd i et ikke engelskspråklig land. Har heller ikke lyst til å ha feriebolig i et land hvor jeg ikke kan språket, da føler jeg jeg blir for isolert fra samfunnet jeg bor i.

Edit: Nå mens jeg er i jobb ville jeg trolig brukt ferieboligen for lite til at den hadde gitt mye glede. Bruker store deler av ferien min til å besøke familie.

Skrevet

Sloveniakysten eller Portugal, litt inn i landet fra Algarvekysten.  

Anonymkode: 916af...d82

Skrevet

Hellas el Portugal.

Anonymkode: e2808...05a

Skrevet

Costa Blanca i Spania. Det går direktefly fra her jeg bor, så hadde sluppet å kaste bort tid på mellomlanding. Og så liker vi oss veldig godt der selvfølgelig. 

Ellers så er det veldig flott i Toscana da, men jeg kan ikke italiensk. Tror det er en fordel å kunne språket litt om du har hus der. 

Anonymkode: 7fef2...120

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...