Gå til innhold

Hvor mange jenter/damer liker Rå hard sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei lurer på hvor mange jenter/damer som liker og bli tatt så det klasker godt i fittebeinet tror flere som vil det men ikke tørr og si i fra så mye om dette . 

Anonymkode: d1e86...683

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg liker det, men fint med variasjon.

Anonymkode: 2a1e4...3f3

• Liker 1
Skrevet

Ja, men variasjon må til her også. 

Anonymkode: d7f0c...b13

• Liker 1
Skrevet

Ja takk, til begge deler 😍

Anonymkode: abd9a...ec6

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eg liker det, men fint med variasjon.

Anonymkode: 2a1e4...3f3

Så bra hart kan være god 😂

Skrevet

Jeg lurer på hvor mange kvinner som har endt hos fastlegen/Gyn med skader i underlivet etter at en eller annen "Ekte-kvinner-liker det-steinhardt!-tulling" har ommøblert underlivet deres til et voldtektskrater.

Anonymkode: 28343...f7f

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hvor mange kvinner som har endt hos fastlegen/Gyn med skader i underlivet etter at en eller annen "Ekte-kvinner-liker det-steinhardt!-tulling" har ommøblert underlivet deres til et voldtektskrater.

Det har jeg aldri hørt før ? Det er ikke snakk om vold kommet på feil side du 😳

• Liker 5
Skrevet

Ja takk

Anonymkode: b47f6...5fa

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg vil tro det er ingen. Hva tror du? 

Anonymkode: e09a1...a94

• Liker 1
Skrevet

Deilig å bli tatt skikkelig i blant. Kjeder meg fort med menn som ikke har den egenskapen.

• Liker 2
Skrevet

Her er det visst det vanlige... Husker da jeg ble sammen med typen, at han mente han måtte lære meg å bli roligere i senga. Dét har det ikke blitt noe av, så her kjøres det hardt.. Mulig jeg går glipp av det "nære og rolige" på dette viset, men det får jeg utenom senga, så takler det! Sånn som jeg husker det fra tidligere, er rolig ganske kjedelig.. 🙈😂

Anonymkode: e0b06...fcf

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det er flere MENN som har havna hos legen pga "ekte-kvinnfolk-liker-det-steinhardt".. 😉 Jeg har iallefall fått sendt en dit et par gang.. 🙈 Anbefales ikke, det ryktes at det gjør vondt... 😱😂

Anonymkode: e0b06...fcf

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei lurer på hvor mange jenter/damer som liker og bli tatt så det klasker godt i fittebeinet tror flere som vil det men ikke tørr og si i fra så mye om dette . 

Sikkert flere hundre tusen. Hvorfor lurer du på antallet? ;)

Anonymkode: 5d62a...4a4

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette har jeg aldri hørt om, har du kilder? Får bare opp «bruised cervix» når jeg prøver å finne noe om det 

Skrevet

Tja. Ti på dusinet?

Anonymkode: 8962a...5f3

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, StovnerJune skrev:

Deilig å bli tatt skikkelig i blant. Kjeder meg fort med menn som ikke har den egenskapen.

Enig !    Men det må være med rett mann, ikke alle evner å få frem det "ville hunndyret" i meg.

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Endte opp på legevakt en gang pga. blod og ekstreme smerter. Fikk en rift og typen stanga ei cyste til den sprakk. Teller det?

Anonymkode: 8cfb8...054

Skrevet

Rå sex er digg, helt klart. :) 

• Liker 1
Skrevet

Hånda i været. Liker det aller best sånn – men rolig morgensex er heller ikke å forrakte. ☺️

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...