Gå til innhold

Liker du mennesker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...

Anonymkode: 706b7...0fe

Videoannonse
Annonse
Gjest Hundedama
Skrevet

Js, og jeg elsker å bli kjent med nye mennesker. 

Skrevet

Ja😊 Er sosial og liker folk. Men jeg er ikke avhengig av andre og trives også godt i mitt eget selskap 

Anonymkode: f07ed...259

• Liker 1
Skrevet

Nei. Liker ikke folk. 

Anonymkode: 706b7...0fe

Skrevet

Liker og liker... Syns egentlig de fleste bare er i veien og har ikke lyst til å bli kjent med dem. 

Skrevet

Nja. Veldig glad i gode venner og familie, men trivel vel egentlig best alene. Blir fort sliten i andres selskap, men for lenge alene kan føre til ensomhet for meg.

Anonymkode: 11f00...d36

Skrevet (endret)

Dersom jeg var kannibal, ville jeg ikke nøle med å svare "ja!" - og invitere trådstarter på middag. ;)

Endret av Bix
Skrevet

Ja, de smaker godt. Spesielt lårene hvis personen er veltrent :spise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er nysgjerrig på mennesker, og liker aller best å være sammen med dem som gir meg innspill som utfordrer og gjør at jeg må tenke. 

Skrevet

Nei, liker kun mannen og barna 😆 alle jeg møter bruker meg som psykolog... 

Anonymkode: 71a6d...e3f

• Liker 1
Gjest Familytree
Skrevet

Med hvilke intensjoner spør du?

Jeg liker folk noen ganger, men de kan være i stand til dumme eller farlige ting.
Jeg liker noen og andre jeg hater dem. Normalt, kan jeg ikke elske alle eller hate alle. Det er klart jeg hater ikke flertallet. Det er mange mennesker som jeg liker

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Noen liker jeg, noen liker jeg ikke men de fleste er jeg nøytral til.

Gjest Forumhei
Skrevet

Liker familie og venner, ikke så fan av statister, med det så mener jeg alle disse mennesken som vimpser rundt i bakgrunnen, de er i butikken, trafikken, jobb, på treningsstudio😬

Helst skulle et flere tall av disse statistene holt seg hjemme når jeg er ute og styre😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...