Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen vet om IVF støttegrupper eller møter rundt Oslo området?

Holder på med mitt andre forsøk akkurat nå etter abort fra første forsøk og legger merke til at det blir vanskelig å snakke med familie og venner om temaet siden det er alltid samme ting om og om igjen og de vet ikke helt hva de skal si. 

Samtidig er det vanskelig for meg å fokusere på noe annet, så samtalen kommer alltid tilbake til IVF. Jeg velger nå å ikke snakke med noen istedenfor så at det ikke blir kjedelig for dem.

Det er også vanskelig å gjøre ting med andre siden jeg vil unngå alkohol og har ikke ekstra penger for reiser eller å spise ute og har ikke mulighet å delta i sport eller f.eks. jogging eller å gå på tunge turer. Ville foretrekt å kjenne andre med samme restriksjonene.

Tenkte om det finnes en støttegruppe eller møte så vil jeg gjerne bli med på dette og få en sjanse å snakke med andre som er i samme situasjon 🤔

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bli med i prøverør 2019 her inne 👍🏼😊

Skrevet
On 9/4/2019 at 11:52 PM, Patriotpaula said:

Bli med i prøverør 2019 her inne 👍🏼😊

Takk! Kanksje jeg skal gjøre det. 😊

Håpet mer på offline kontakt med andre på anonym basis hvor folk møter og drikker kaffe og prater eller noe sånt. Men det virker som det ikke finnes. 

Skrevet
12 minutter siden, Avianna skrev:

Takk! Kanksje jeg skal gjøre det. 😊

Håpet mer på offline kontakt med andre på anonym basis hvor folk møter og drikker kaffe og prater eller noe sånt. Men det virker som det ikke finnes. 

Jeg har vært aktiv her inne siden i fjor sommer, men har dsv ikke lest noe om et slikt tilbud....

Skrevet

I forrige uke ble det avholdt et møte for ufrivillig barnløse på Hamar, med sikte på å starte en selvhjelpsgruppe. Det er jo et stykke unna men innen kjøre/togavstand fra Oslo.

Så det tilfeldigvis på Facebook så jeg vet ikke noe om det, men hvis du søker opp Verdens Barn på Facebook og blar deg ned til innlegget fra 5. august, står det link videre til arrangementet og kontaktinformasjon til de som organiserte det. Hvis det høres interessant ut kan du jo kontakte dem og høre om det har blitt noen gruppe, og hvordan man blir med der?

Anonymkode: 10d50...189

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

I forrige uke ble det avholdt et møte for ufrivillig barnløse på Hamar, med sikte på å starte en selvhjelpsgruppe. Det er jo et stykke unna men innen kjøre/togavstand fra Oslo.

Så det tilfeldigvis på Facebook så jeg vet ikke noe om det, men hvis du søker opp Verdens Barn på Facebook og blar deg ned til innlegget fra 5. august, står det link videre til arrangementet og kontaktinformasjon til de som organiserte det. Hvis det høres interessant ut kan du jo kontakte dem og høre om det har blitt noen gruppe, og hvordan man blir med der?

Anonymkode: 10d50...189

Dette høres interessant ut, men kan ikke finne innlegget på Facebook. Har du mulighet å sende meg en PM med lenken eller kontakt informasjon fra innlegget kanskje? 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...