Gå til innhold

Blir helt ødelagt,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er en gutt på 19åf som skriver for å forhåpentligvis bli litt klokere. Jeg er nå sammen med en suveren jente jeg er ganske glad i. Hun er 20 år hun også. Første gang vi pulte var i DES 2019, vi var begge møkkings. Vi pulte noen ganger etter det frem til februar ish, å var en del sammen på ukentlig basis. Februar kommer å jeg drar på ferie til England. Kommer tilbake å gleder meg fælt til å møte hun. Traff henne via bestekompisen min forresten, det er slik vi ble introdusert for hverandre. Men ja kom tilbake fra ferie å pulte ho igjen å det begynte virkelig å sette igang litt emotions hos meg. Men etter vi var ferdig pult sa hun på kødd «sikkert fått klamydia fra «bestekompisen min sitt navn». Det var jo en rimelig kjip beskjed å få med tanke på at jeg hadde fortalt han at jeg var gira på den jenta her å trodde muligens d var possibilites for no mer. Så ho pulte bestekompisen min gjennom 12år. 

Jeg velger å klenge meg på ho for å prøve å forsterke følelsene igjen. Men tanken på at ho har blitt tatt i doggy av kompisen min som jeg har ansett som en blodsbror, tærer på meg veldig. Uansett det går greit ukene går, vi bor hos faren hvor vi lager mat, stikker på stranda, har sex ser på film. Bortimot alt ett helt normalt par gjør. Så er det tid for helg. Vi stikker på hver vår fest. Hun drar til eksen sin (tenkte ikke så veldig mye over det, da jeg har full tillit til folk frem til den blir brutt» jeg ble stupfull å var vel hjemme hos faren rundt 02 eller noe sånt. Klokken er 06 å brått så spretter ho inn i senga ved siden av meg, full som ett øsekar hun også. På dette tidspunktet hadde jeg vel mer eller mindre en ganske mild forelskelse. Uansett ho ligger i armkroken min å jeg er storfornøyd å brått sier ho det rett ut av det blå, «jeg har pult i kveld» å merk dere jeg pulte ho den samme morgenen. Jeg fikk jo litt sjokk. Å det endte med at ho fikk en del angstanfall som resulterte i at jeg måtte trøste ho, selvom det var det siste jeg ville. Men det gjør vondt å se en du er glad i ha det så ille. Når man kan få gjort noe med det. Så det jeg lurer på er, hun har pult bestekompisen mine helt edru, å eksen sin når hun hadde meg? Hvorfor gjorde hun det? Hun sier hun angrer sterk nå i ettertid for det som har skjedd. Jeg spør hun om hun syntes at kompisen min er seksuelt attraktiv, så får jeg ett nei som svar, så hvorfor i all verden har ho pult han da? Jeg blir litt smårar. Å sliter med å forstå hvorfor ho oppfører seg sånn, grunnen til at jeg spør her er fordi hun sier hun ikke vet selv hvorfor det skjedde. Har en aning om at hun hatt en del uforpliktende sex, noe jeg ikke setter såå stor pris på. Men d går, d er ikke det som er problemet her. 

Hun sier hun har fått følelser for meg, å de blir delvis sterkere. Jeg har mistet følelsene helt etter det med eksen hennes, å ikke ett fnugg av dem har kommet tilbake. Kan legge til den Første kvelden vi pulte var vi på vors hvor hun holdt en annen kompis av meg på kølla midt i sofaen, å under sexen hjemme kalte hun meg ett helt annet navn, å var besatt av han. At han måtte komme osv. Dette sa hun under sexen. Hun sier hun ikke er som dette å at jeg ikke kjenner henne, men det er jo ho? Det er jo handlinger ho ikke klarer å stå for bare. Ting ho har hatt lyst til å gjøre å har gjort men angrer på nå i ettertid. Uansett jeg blir sliten av all denne tenkingen. Hender også at jeg får bilder av sexakten demmes i hue å begynner å grave meg ned psykisk, å kommer meg faen ikke opp igjen. Jeg er veldig glad i henne men sliter litt med å se de positive sidene hennes, som det er laaangt flere av. 

Takk for at du tok deg tid til å lese :) 

Håper dere har noen innspill, eller andre perspektiver på det her 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda...

Ja, i etterpåklokskapens time så ser du jo at du fikk klare tegn på at hun var litt "løs" av seg første kvelden... Men spist er spist!

Tenker du bare kutter ut hele jenta og kommer deg videre! Masse flotte, trofaste jenter der ute!

Hun der er ikke verdt noe slags tankekjør... Hun må bli voksen!

Anonymkode: 12a58...3ed

• Liker 4
Skrevet

Noen mennesker bruker andre som underholdning og spiller på følelser for å slippe unna konsekvensene

Anonymkode: dd4dc...344

• Liker 3
Skrevet

Du er altfor god for henne! ❤ Gå videre med rak rygg. Det finnes mange fantastiske jenter som setter pris på slike som deg! Mitt råd er definitivt å gå videre, og aldri se deg tilbake. For fremover finnes det så mye bedre ting for deg, når det gjelder altfra kjæreste til vennskap mm.

Skrevet

Hun er en kvinnelig variant av drittsekk. 

Kommer ikke til å ende med noe "Så levde de lykkelig alle sine dager..", så kanskje best å bare stikke og la henne pule alle andre i fred og ufordragelighet?

Anonymkode: b616a...6e9

• Liker 4
Skrevet

Life sucks av og til. Man går som regel videre både sterkere og klokere etter sånne nederlag.

Bare å løfte blikket, bror,og fortsett fremover ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...